به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، فریدون بابایی اقدم در حاشیه بازدید از پروژه های مسیرگشایی منطقه ۳ گفت: از آغاز دوره شهرداری جدید تبریز شاهد اهتمام جدی شهرداری برای تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم و باید از شهردار تبریز برای این اقدامات باید تشکر کنیم. او مسیرگشایی های اتفاق افتاده در […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، فریدون بابایی اقدم در حاشیه بازدید از پروژه های مسیرگشایی منطقه ۳ گفت: از آغاز دوره شهرداری جدید تبریز شاهد اهتمام جدی شهرداری برای تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم و باید از شهردار تبریز برای این اقدامات باید تشکر کنیم.

او مسیرگشایی های اتفاق افتاده در منطقه ۳ را اقدامات ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: شهرداری منطقه ۳ با وجود مشکلات اقتصادی در تلاش است تا تعهدات عمرانی و کارهای زمین مانده منطقه را اجرا و تقدیم شهروندان کند.

عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: از دیگر مناطق شهرداری هم انتظار داریم تعهدات عمرانی خود را به طور جدی پیگیری کنند و پروژه های مسیرگشایی را به اتمام برسانند.

بابایی اقدم با بیان اینکه سه پروژه خیابان ۱۵ خرداد، کوی زمزم مارالان و امتداد ارتش باعث رفع مشکلات ترافیکی خواهد شد اظهار داشت: این مسیرها از خواسته های اصلی شهروندان بود که خوشبختانه در حال تکمیل است و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

او ادامه داد: مسیر کوی زمزم حدفاصل طالقانی تا مارالان پر از نخاله های ساختمانی بوده و مشکلات بسیاری برای شهروندان بوجود آورده بود ولی شهرداری منطقه در اقدام ارزشمند این مسیر را آماده کرد و تکمیل آن را در برنامه کاری خود قرار داده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش به موضوع خیابان امتداد ارتش اشاره کرد و گفت: این مسیر دارای ویژگی های متعددی از جمله پیاده رو عریض، حریم فضای سبز و مسیر دوچرخه است و این خیابان را به یکی از مدرن ترین خیابان های شهر تبریز تبدیل خواهد کرد.

او در پایان به موضوع پارک باغشمال اشاره کرد و اظهار داشت: طراحی این پارک در مسابقه بین المللی مطرح شده و انتظار داریم با تعامل بیشتر بین ارتش و شهرداری این پارک سریع تر آماده و به بهره برداری برسد.