به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، محمد اشرف‌نیا در جلسه یک صد و دهم شورای شهر تبریز که با موضوع بررسی کلیات بودجه سال ۹۸شهرداری تبریز برگزار شد، گفت: شهرداری تبریز در سال ۹۷ بیش از ۶۰پروژه عمرانی بالای ۵۰۰میلیون تومان داشته است. وی ادامه داد:‌ کارشناسان کمیسیون عمران پس از احصا پروژه‌ها […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، محمد اشرف‌نیا در جلسه یک صد و دهم شورای شهر تبریز که با موضوع بررسی کلیات بودجه سال ۹۸شهرداری تبریز برگزار شد، گفت: شهرداری تبریز در سال ۹۷ بیش از ۶۰پروژه عمرانی بالای ۵۰۰میلیون تومان داشته است.

وی ادامه داد:‌ کارشناسان کمیسیون عمران پس از احصا پروژه‌ها به صورت میدانی از وضعیت آن‌ها بازدید کرده‌اند و با توجه به اهمیت موضوع بنده هم شخصا از چند پروژه مهم از جمله کارخانه آسفالت شهرداری تبریز بازدید داشته‌ام.

اشرف‌نیا با بیان اینکه گزارش وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز در سال ۹۷ به رئیس شورای شهر تبریز ارائه شده است، خبر داد: عملکرد شهرداری تبریز در این حوزه نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده است.

وی روند اجرا و کیفیت پروژه‌ها را رو به بهبود دانست واظهار کرد: حجم پروژه‌ها با توجه به حجم درآمدها تعریف می‌شود و برای سال ۹۸ هم پیشنهادهایمان را در ۳محور ارائه کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تبریز تشریح کرد: محور اول پروژه‌های خودگردان، محور دوم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و محور سوم پروژه‌های مطالعاتی را شامل می‌شود.