شهریار ، ( شرح آنلاین ) - شهردار تبریز در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی، هنری و صنایع دستی مناطق دهگانه شهرداری تبریز، فرهنگسازی در حوزه مدیریت شهری را گام اساسی در رابطه با کاهش هزینه های این حوزه دانست.

ایرج شهین باهر در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی، هنری و صنایع دستی مناطق دهگانه شهرداری تبریز که به منظور معرفی و تجلیل از برترین های این معاونت ها در سال ۹۷ در فرهنگ سرای بزرگ الغدیر برگزار شد، گفت: فرهنگسازی در حوزه مدیریت شهری را گام اساسی در رابطه با کاهش هزینه های این حوزه است.

وی ادامه داد: در حوزه مدیریت شهری هزینه های زیادی صرف مسائل عمرانی و بهبود محیط شهری می شود که می توان با آموزش های شهروندی نتایج مطلوب تری را در این حوزه کسب کرد که خوشبختانه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در این زمینه قدم های مطلوبی برداشته است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت های مربیان فرهنگ سراهای شهرداری تبریز، گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری تبریز بر این است تا مربیانی که در فرهنگ سراهای شهرداری تبریز در حال فعالیت هستند در اسرع وقت تبدیل وضعیت شوند.

وی با اشاره به اینکه از مدت ها قبل پیگیر وضعیت این مربیان هستیم، افزود: می خواهیم از طریق مبادی قانونی قرارداد مربیان زحمت کش فرهنگ سراها را تغییر دهیم تا این عزیزان با خیالی آسوده در جهت ارتقای فرهنگ همشهریان در فرهنگ سراها فعالیت داشته باشند.