شهریار ، ( شرح آنلاین ) - محمدحسین اسحقی داشت: تعویض جداول، احداث کانال دفع آبهای سطحی، پیاده رو سازی و مناسب سازی محیطی و اصلاح هندسی تقاطع ها و مسیرها از جمله این پروژه ها است.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز همت ویژه ای برای اصلاح معابر و لکه گیری آسفالت خیابان های مناطق مختلف دارد، ادامه داد: در همین خصوص از ابتدای سال تاکنون بالای ۱۴۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران شهرداری تبریز تولید و در مناطق مختلف پخش شده است.

اسحقی با اشاره به اینکه انجام پروژه های ایمنی از دیگر فعالیت های شهرداری طی سال جاری بوده است، افزود: پروژه هایی نیز برای مناسب سازی فضای شهر مخصوص معلولان و نرده کشی محل های ناایمن اجرا می شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز ابراز داشت: پل های عابر پیاده نیز در حال مرمت و بهسازی است. همچنین در آخرین روزهای سال و در قالب طرح استقبال از بهار ساماندهی و بهسازی وضعیت سرویس های بهداشتی مدنظر بوده است.

وی به تعمیر و مرمت معابر و بناها نیز اشاره کرد و گفت: نورپردازی و اصلاح روشنایی پارکها نیز درحال انجام است و فضاهای عمومی نیز برای حضور گردشگران و مسافران نوروزی آماده سازی می شود.