نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: در حالت عمومی استان ما نسبت به استان‌‌های دیگر عقب مانده است و انتظار این است که این عقب ماندگی جبران شود. به گزارش شرح آنلاین سیدحمزه امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هشترود، در خصوص انتخاب مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان‌‌شرقی، اظهار داشت: […]

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: در حالت عمومی استان ما نسبت به استان‌‌های دیگر عقب مانده است و انتظار این است که این عقب ماندگی جبران شود.

به گزارش شرح آنلاین سیدحمزه امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هشترود، در خصوص انتخاب مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان‌‌شرقی، اظهار داشت: نظر ما نسبت به انتخاب خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان‌شرقی کاملاً مثبت است.

وی درباره اولویت‌‌های خدابخش استاندار جدید در استان ابراز کرد: در حالت عمومی استان ما نسبت به استان‌‌های دیگر عقب مانده است و انتظار این است که این عقب ماندگی جبران شود و این توانایی را در آقای خدابخش می‌بینیم که با درایت و افکارشان آذربایجان‌‌شرقی را به بهترین نحوه جلو ببرند.

نماینده هشترود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت اقتصادی در استان تصریح کرد: آقای خدابخش یک فرد اقتصادی است و افکار اقتصادی دارد، شخصی نیست که به حواشی بپردازد و بدون حواشی امیدواریم استان را همان طور که انتظار داریم در پیشبرد اهداف جلو ببرد.