تبریز ، (شرح آنلاین) - تیم های سپیدرود و تراکتورسازی هریک با کسب امتیاز در بازی پیش رو مقابل هم می توانند به راه هموارتری برای ادامه لیگ برسند.

تراکتورسازی و سپیدرود رشت از روز جمعه بیست سوم فروردین ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل هم صف آرایی می کنند.

این بازی که قرار بود از ساعت ۱۸ برگزار شود بنا به اعلام سازمان لیگ به یک ساعت زودتر و ساعت ۱۷ از روز جمعه موکول شد.

 

زمان بازی تیم تراکتور سپیدرود رشت

 

با نزدیک شدن به بازی های پایانی لیگ برتر تنش و التهاب هر روز بین تیم های بالا نشین و قعر نشین لیگ برتر به اوج خود می رسد.

تراکتور که در نیم فصل دوم با سرمربیگری جورج لیکنز آمار فوق العاده ای از خود به جای گذاشته است، درصدد است تا با برد های متوالی، آرزوی خود در لیگ برتر را تحقق سازد و قهرمان این لیگ شود.

در حالی که در نیم فصل اول سرخپوشان امتیاز های زیادی را در بازی های خارج از خانه از دست دادند، در نیم فصل دوم شرایط اما در بازی های بیرون از خانه برای این تیم تا حدودی بهتر شده است و تنها ۴ امتیاز از کل امتیازات نیم فصل دوم تراکتور در بازی هایی که میهمان بوده است از دست رفته است.

شش بازی حساس از اواخر لیگ امسال و پنج مدعی قهرمانی که با هر بازی میتواند سرنوشت جام عوض شود، باعث شده است تا تیم ها محتاط تر عمل کرده و بی گدار به آب نزنند؛ تیم تراکتور هم از این قاعده مستثنی نبوده و اندیشه های مثبت خود را با تمرکز برروی تک تک بازی ها عملی می سازد.

در سوی دیگر جدال برای تیم های پایین جدول نیز جذابیت خاص خودش را دارد و امیدواری ها برای تیم های قعرنشین با گرفتن امتیاز از هر بازی زنده می شود.

تیم سپیدرود رشت که در جایگاه ۱۵ جدول به سر میبرد، با ۱۵ امتیاز یکی از تیم هایی است که خطر سقوط به لیگ دسته اول را به همراه استقلال خوزستان بیش از بقیه تیم ها حس می کنند.

از این رو این تیم تلاش های خود را دوچندان خواهد کرد تا با امتیاز گرفتن از تراکتوری که در نیم فصل دوم باختی نداشته است وضعیت خود در جدول رده بندی را تا حدودی بهبود بخشد.

محمد غلامی بازیکن فعلی سپیدرود که علاقه قلبی اش به تیم پرسپولیس را چندی پیش مطرح کرد، نیز در مصاحبه خود اعلام کرده است با تمام قوا برای پیروزی به میدان خواهند رفت تا هم تراکتور را متوقف کرده و برای تیم محبوب خود مثمر ثمر واقع شود و هم امتیازات حساس هفته های پایانی را از دست ندهند.

بازی تراکتور و سپیدرود رشت یک بازی حساس بین تیم های دوم از اول و آخر جدول رده بندی است که هر دو تیم با کسب امتیاز در بازی روز جمعه می توانند گام بزرگی برای قهرمانی یا فرار از سقوط بردارند.

بازی رفت دو تیم با نتیجه ۲ بر یک با گل دقایق پایانی لی هری اروین به نفع تراکتور به پایان رسیده است.