ورزش سه ، (شرح آنلاین) - گادوین منشا بازیکن استقلال در حاشیه تمرین این تیم توسط بازیکنان تیم آبی پوش پایتخت هدف شوخی قرار گرفت.

منشا سومین سال حضور در فوتبال ایران را تجربه می کند. او که هر سه سال را در پایتخت بوده و با پیراهن های پیکان، پرسپولیس و استقلال خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان خارجی لیگ برتر مطرح کرده، این روزها در اردوی تیم استقلال به بازیکنی محبوب بدل گشته است.

 

منشا که در آسیا نیمکت نشین شد و جای خود را به ایسما داد، حالا برای بازگشت به ترکیب اصلی باید تمام تلاش خود را انجام دهد. رقابت با ایسما، صیادمنش، تبریزی و… کارسختی است که البته مهاجم نیجریایی در این سال ها به خوبی یاد گرفته و ابایی از آن ندارد.

 

نیمکت نشینی در بازی با الهلال اولین نیمکت نشینی فنی منشا در تیم استقلال بود. او در چند بازی ابتدایی نیم فصل به صورت فیکس در زمین حاضر شد تا مشخص شود مهره مورد علاقه وینفرد شفر است. البته سرمربی آلمانی یک بازی به او استراحت داده بود اما به دلایل فنی هیچگاه به نیمکت منتقل نشده بود.

 

نکته مهم درباره منشا به شخصیت او مربوط می شود. مسئله ای که سبب محبوبیت او در بین هم تیمی هایش شده است. این اتفاق در پرسپولیس هم رخ داد و او بارها در خوشحالی های پس از گل، تمرین و اردو این محبوبیت را به معرض نمایش گذاشت.

 

پس از این که در اهواز طرفداران خوزستانی با کشیدن موی منشا، جنجال بزرگی را به وجود آوردند و باعث واکنش او شدند، این بار هم‌بازیان این مهاجم چنین کاری را در مقابل دوربین انجام دادند و با دوره کردن او، به شوخی و خنده پرداختند تا این چنین روحیه بالای خود پس از دیدار با الهلال و البته میزان صمیمیت در تیم را نشان دهند.

 

تمرین تیم استقلال

 

تمرین تیم استقلال

 

منبع : ورزش سه

ر ع ۷۷/