فارس ، (شرح آنلاین) - مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: روز ۲۹ اسفند در راستای مانور هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مدت ۴.۵ ساعت پروازهای باری و مسافری در تهران انجام نمی‌شود.

رضا جعفرزاده اظهار داشت: هم‌زمان با روز ارتش در ۱۲۹ فروردین‌ماه، ‌مانور و رزمایش هوایی نیروهای مسلح برگزار می‌شود، در این راستا برنامه‌ریزی شده است، در این روز ‌پروازهای مسافری و باری در ‌‌۳ فرودگاه امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ انجام نشود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تعطیلی فرودگاه ها در راستای ارتقاء ایمنی پرواز‌هادر روز ارتش انجام می‌شود، افزود: ‌اطلاعیه هوانوردی (نوتم) نیز در این‌باره جهت اطلاع به شرکت‌‌های هواپیمایی صادر شده است.

جعفرزاده اضافه کرد: شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند برنامه تعطیلی  را به اطلاع مسافران خود برسانند‌ و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: مسافران جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و همچنین  در پروازهای خارجی با اطلاعات پرواز ‌‌فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند.

 

منبع: فارس

الف خ ۷۲ /