ورزش3 ، (شرح آنلاین) - تیم ماشین سازی تبریز در تعیین قهرمان لیگ برتر هجدهم نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

ماشین سازی تبریز امسال اگرچه در میانه های جدول حضور داشته اما بازی های خوبی انجام داده و گاها توانسته تیم های بزرگ را نیز متوقف کند. نمونه اش تساوی با پدیده مشهد و استقلال تهران در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر است. در این شرایط تیم تحت هدایت رضا مهاجری در ۵ هفته پایانی ۴ بازی با تیم های مدعی قهرمانی دارد و در این راه می تواند کمک شایانی به تراکتورسازی انجام دهد.

از آنجایی که همه می دانند که محمدرضا زنوزی به صورت مشترک مالکیت دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی را برعهده دارد و اگرچه سمت رسمی ای در باشگاه سبزپوش تبریزی ندارد اما هزینه های این باشگاه را نیز تامین می کند، اتفاق خوب برای سرخ پوشان آذربایجان بازی های ماشین سازی در هفته های پایانی با استقلال، سپاهان، پرسپولیس و پدیده است. به عبارت بهتر ماشین سازی ۴ مسابقه از ۵ بازی باقیمانده اش را با تیم هایی انجام می دهد که رقیب تراکتور در کسب عنوان قهرمانی هستند و حالا تراکتوری ها بسیار امیدوارند تا ماشین سازی بتواند رقبای آنها و به خصوص پرسپولیس را متوقف کند و قرمزها بتوانند به صدرجدول برسند.

از آنجایی که تراکتورسازی خودش هم با پرسپولیس بازی رودررو دارد اگر ماشین نیز بتواند پرسپولیس را متوقف کند، بی تردید اتفاق خوبی برای باشگاه قرمزپوش تبریزی رخ می دهد و آنها با برد حساس در یادگار امام می توانند به قهرمانی نزدیک تر شوند.

در این باره محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازی نیز شب گذشته در برنامه موج فوتبال از هواداران تراکتورسازی خواست برای حمایت از ماشین سازی در بازی های آینده نیز به ورزشگاه بروند و به تشویق این تیم بپردازند تا روحیه بازیکنانش بالا برود و بتوانند روزهای خوشی را برای تراکتور رقم بزنند.

 

 

منبع: ورزش۳

الف خ ۷۲ /