تبریز،( شرح آنلاین ) - مدیرعامل جهادی انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی از واگذاری تعداد یکهزار و پنج واحد مسکونی به افراد محروم و اقشار کم در آمد از زمان شروع فعالیت انجمن به کمک خیرین و سازمان های دولتی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد .

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین، مرادی با اعلام خبر فوق در گفتگو با خبرنگار ما،گفت: انجمن خیرین مسکن ساز استان آذربایجان شرقی از سال ۱۳۸۶ به صورت رسمی زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با حمایت خیرین بزرگوار فعالیت خود را شروع کرده و تشکیلات اداری آن در سراسر ایران کشور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مستقر می باشد و همچنین در شهرستان نیز باز مستقر در بنیاد مسکن شهرستان به فعالیت خود ادامه می دهد .

وی با اشاره به اینکه اکنون در این نقطه زمانی که توطئه های شوم آمریکا در خصوص رکود اقتصادی در جامعه تاثیرگذاشته افزود: انجمن خیرین مسکن ساز در سایه پشتوانه خیرین گرامی و دولت جمهوری اسلامی و مدیران دلسوز در هیئت امنا و هیئت مدیره با بهره گیری از روحیه جهادی به فعالیت خود ادامه می دهد.

مرادی در خصوص پروژه های در دست اجرای این انجمن عنوان کرد: تعداد ۱۰۰ واحد پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا داریم و تعداد ۱۷۰ واحد مسکونی سهمیه سال ۹۷ جهت تامین مسکن برای خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست اقدام داریم.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی در ادامه از شروع تعداد ۴۷۰ واحد در روزهای آتی در تبریز و شهرستان های سطح استان خبر داد و اظهار کرد: در این امر با تعهدات مدیران، و اعتمادخیرین بزرگوار ، و حمایت های مدیر کل محترم بنیاد مسکن استان مهندس باباپور انشالله به سر منزل مقصود نایل خواهیم شد .

مرادی در ادامه به نوسانات قیمت مصالح اشاره و نقطه مقابل آن را تعهدات مدیران اعلام و اضافه کرد: درخشش و دلسوزی امروز مدیران می تواند عدم تاثیرگذاری تحریم های بی شرمانه آمریکا را نمایان و موجبات رشد کشور را فراهم سازد چرا که این راهی نیست جز راه شهدای ما که اقتدار ملی را با خون خود معامله کردند .

این مدیر جوان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای معرفی اهداف و وظایف انجمن و جذب خیرین از اولویت های کاری وی می باشد اظهار داشت: نقش رسانه ها در معرفی بیشتر انجمن و ایجاد ارتباط با خیرین بسیار تاثیرگذار است و بر همین اساس تشکیل کارگروه تخصصی خبرنگاران از برنامه های انجمن می باشد.

وی، شناسایی خیرین استان و هماهنگی و برگزاری جلسات هم اندیشی با خیرین برای مشارکت و عضویت افتخاری آنها، تعامل با دستگاه های مرتبط در امور خیریه از جمله کمیته امداد، بهزیستی، انجمن ها و خیریه های فعال در سطح استان، برگزاری همایش خیرین، اجرای برنامه های مشترک با صدا و سیمای مرکز استان برای معرفی بیشتر انجمن و انتشار خبرنامه داخلی را جزو برنامه های دوره جدید ریاست انجمن خیرین مسکن ساز استان اعلام کرد.

مرادی همچنین از موافقت و واگذاری زمین در شهر جدید سهند با مساعدت مدیرعامل شرکت عمران سهند و مدیر کل بنیاد مسکن استان خبر داد و افزود: پروژه ۳۹۹ واحدی در قالب مسکن مهر مورد تصویب قرار گرفته و به زودی عملیات احداث آن با مشارکت خیرین محترم شروع می شود.

مدیرعامل جدید انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی در خاتمه گفت: امیدواریم با همفکری اعضای محترم هیات مدیره و حمایت های خیرین محترم و تلاش و پیگیری های انجمن شاهد عملیاتی شدن پروژه های مسکن محرومان و خانه دار شدن افرا نیازمند باشیم.