مهر،( شرح آنلاین ) - فرماندار هشترود گفت: قطعه ۵ آزاد راه مراغه - هشترود به همراه ۳۲ کیلومتر از قطعه ۲ و ۳ آن امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

امین امینیان شامگاه سه شنبه به همراه میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های وزارت راه و شهرسازی، حنیفی مجری آزاد راه‌های شمال غرب کشور و شکری فرماندار شهرستان مراغه از آزادراه مراغه – هشترود بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید امینیان اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات خوبی در فاز ۲ و ۳ پروژه صورت گرفته بگونه‌ای که فاز ۲ از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و ۷ کیلومتر از مجموع ۲۶ کیلومتر آن آسفالت‌ریزی شده است و فاز ۳ آزاد راه نیز از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: با دستوری که معاون وزیر راه دادند مقرر شد مؤسسه عاشورا پیمانکار پروژه ۳۲ کیلومتر از آزادراه را که حد فاصل کیلومتر ۱۳ تا کیلومتر ۴۵ در خروجی شهر نظرکهریزیاست را تا آبان ماه مورد بهره برداری قرار دهد.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به اینکه فاز ۵ آزادراه که محل تلاقی اتوبان مراغه – هشترود از شهر هشترود به اتوبان تبریز-زنجان است برای مردم هشترود بسیار حائز اهمیت بوده لذا مذاکرات خوبی با معاون وزیر راه و شهرسازی به منظور تکمیل آن انجام دادیم و وی قول مساعدت همه جانبه بمنظور انجام حمایت‌های لازم جهت تملک باقی‌مانده اراضی کشاورزی و اتمام عملیات اجرایی قطعه پنج تا آخر سال جاری را دادند.