(شرح آنلاین) - تیم پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان با تساوی بدون گل متوقف شد. این دیدار علاوه بر درگیری های بیرون زمین حواشی بسیاری هم در درون زمین داشت.

تیم پرسپولیس از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی با قضاوت بیژن حیدری و در حضور حدود ۷۰ هزار تماشاگر میزبان سپاهان اصفهان بود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در این بازی سرخ پوشان را به ترتیب زیر به زمین فرستاد:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، بشار رسن، سروش رفیعی، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، محمد نادری و علی علیپور.

امیر قلعه نوعی نیز طلایی پوشان سپاهان را با ترکیب زیر به زمین فرستاد:

سیدپیام نیازمند، حسن جعفری، عزت الله پورقاز، مهدی کیانی، سعید آقایی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، سیدمحمد کریمی، ولادیمیر کومان، کیروش استنلی و سیاوش یزدانی مقدم.

 

لحظات زشت ورزشگاه آزادی

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان حساس بود اما نه به این حساسی که سرهای تماشاگران شکسته شود و تعدادی به جای تماشای بازی راهی بیمارستان شوند.

این مسابقه در شرایطی در حضور حدود ۹۰ هزار تماشاگر برگزار شد که هم در بیرون از زمین و هم داخل زمین حواشی‌ زیادی داشت.

حواشی مثل شعار علیه قلعه‌نویی، اخراج سرمربی سپاهان، اعتراض برانکو به داور، جنجال بین بیرانوند و کی‌روش و … اما بازی در نهایت بدون گل به پایان رسید.

اما سوال اینجا است که آیا فوتبال ارزش دارد که کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران دو تیم اینگونه به یکدیگر بتازند؟

 پرسپولیس و سپاهان به همراه حواشی

 

لزومی نداشت تلوزیون روشن بماند

ناصر ابراهیمی در خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان اصفهان گفت: یکی از بدترین بازی‌های چندسال اخیر پرسپولیس را دیدم که اصلاً در حد و اندازه‌های این تیم نبود. تنها ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی خوب بود وگرنه پس از آن لزومی نداشت تلویزیون را هم روشن نگه داشت!

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: من در ورزشگاه نبودم اما عکسی‌هایی را دیدم که تأسف آور است. هواداران با هم جنگ داشتند و این رفتار خیلی بدی بود. بارسلونا و رئال مادرید در کری خوانی فوتبالی همتا ندارند اما تماشاگران دو تیم در طول بازی صندلی نمی‌شکنند و سر و صورت کسی خونریزی نمی‌کند.

 

آمار وحشتناک خسارت جانی یک مسابقه فوتبال 

رئیس اورژانس تهران در خصوص امداد رسانی نیروهای اورژانس به مصدومان بازی سپاهان  و پرسپولیس گفت: در این بازی ۲۴۵ نفر مصدوم شدند که ۴۴ نفر از آنها به مراکز درمانی انتقال یافته و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

صابریان تصریح کرد: متاسفانه جوان سی ساله نیز به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست داده است.

رئیس اورژانس تهران اظهار داشت: آمبولانس و اتوبوس‌آمبولانس‌های اورژانس از قبل بازی در محل بازی اسقرار یافته بودند.

 پرسپولیس و سپاهان به همراه حواشی

 

لیدر پرسپولیس از یک هفته قبل جو اصفهان را به هم ریخت

رضا فتاحی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که با حواشی زیادی همراه بود، اظهار داشت: به نظرم این فوتبال نبود. در این بازی به مربی فحاشی شد، سنگ خوردیم، سر یکی از هواداران ما شکست و نمی‌دانم این چه فوتبالی است.

وی افزود: متاسفانه یک هفته قبل لیدر پرسپولیس پستی در فضای مجازی منتشر کرد و باعث شد جو اصفهان به هم بریزد. او نباید چنین کاری می‌کرد، چون نتیجه‌اش همین شد که دیدید.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها بیشتر از ۱۰ درصد سکو‌های ورزشگاه را گرفته بودند، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نیست و جایگاهی که هواداران ما در آن مستقر شده بودند در جلسه پیش از بازی هماهنگ شده بود. حتی قرار بود بالای سر هواداران ما در طبقه دوم هم پرسپولیسی‌ها نروند، اما دیدیم که آن قسمت هم پُر و باز هم درگیری ایجاد شد.

 

 

الف خ ۷۲ /