باشگاه تراکتورسازی، (شرح آنلاین) - دیدار امروز تیم تراکتور مقابل پرسپولیس تهران با تمامی حساسیتهایی که داشت برگزار شد و هواداران پرشور تراکتور بدون کوچکترین مشکلی به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند که روابط عمومی باشگاه با صدور پیامی از تمامی هواداران تقدیر و تشکر کرد. 

روابط عمومی باشگاه تراکتور با صدور بیانیه‌ای از حمایت پرشور و حماسی هواداران تقدیر و تشکر کرد

دیدار امروز تیم تراکتور مقابل پرسپولیس تهران با تمامی حساسیتهایی که داشت برگزار شد و هواداران پرشور تراکتور بدون کوچکترین مشکلی به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند که روابط عمومی باشگاه با صدور پیامی از تمامی هواداران تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:
 تیم تراکتور امروز با حمایت هوادارانش به مصاف تیم پرسپولیس تهران رفت و جدا از نتیجه پایانی مسابقه،‌ حمایت بدون حاشیه هواداران شایسته و قابل ستایش بود.
نزدیک ۷۰ هزار هوادار امروز به یاری تیم محبوب خطه آذربایجان شتافتند و حماسه‌ای به یاد ماندنی به یادگار گذاشتند‌.
حضور پرشور توام با نجابت هواداران تراکتور طی دیدار امروز، باردیگر جلوه ناب فرهنگ خطه آذربایجان را در فوتبال کشورمان بازتاب داد.
تقدیر از حضور هواداران پرشورمان که علی‌رغم تمامی حواشی ایجاد شده و حساسیتهای موجود بدون کوچکترین حاشیه‌ای از تیم خود حمایت کردند، در قالب هیچ جمله نمی‌گنجد.
شما عزیزان در بازی امروز علی‌رغم همه دشواری‌ها، نجیب و سربلند، شخصیت وارسته هواداران پرشور را به نمایش گذاشتید تا بار دیگر شعار «ادب، شرف، شعاریمیز؛ تراکتور ایفتخاریمیز» تداعی یابد.
همواره قدردان مهر و محبت‌تان هستیم و همگام شما برای اعتلای بیش از پیش تراکتور تلاش خواهیم کرد.
جا دارد از نیروی محترم انتظامی نیز کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم چرا که با سعه صدر خود پرشورها را در رقم زدن این حماسه حضور یاری کردند.
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور
الف – ب ۶۶/