فارس، (شرح آنلاین) - وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی از بیم موشک‌های مقاومت در نوار غزه، به پناهگاهی در «بئرالسبع» پناه برد.

«آریه درعی» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه بامداد امروز در توئیتر، تصویری از خود و خانواده‌اش را منتشر کرد که از ترس موشک‌های مقاومت در یک پناهگاه در شهر «بئرالسبع» فلسطین اشغالی به سر می‌برند.

وزیر اسرائیلی در توئیت خود اعلام کرد، این اقدام را در راستای اجرایی کردن توصیه‌ها و پس از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در بئرالسبع انجام داده است.وزیر صهیونیست از بیم موشک مقاومت در پناهگاه

«معاریو» نوشت، تا کنون چهل‌ویک اسرائیلی به دلیل شلیک راکت‌ها و موشک‌های مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی زخمی شده‌اند که حال چهار نفر از آنها وخیم است. پیش‌تر رسانه‌ها از کشته شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست خبر داده بودند. در مقابل، شماری فلسطینیانی که بر اثر حملات هوایی اسرائیلی جان باختند، به هشت نفر رسیده است.

وزیر صهیونیست از بیم موشک مقاومت در پناهگاه

وزیر صهیونیست از بیم موشک مقاومت در پناهگاه

 بیشتر شهرها و شهرک‌های فلسطین اشغالی، پناهگاه‌های عمومی را به روی صهیونیست‌ها باز کرده‌اند.

درگیری‌های دیروز پس از آن آغاز شد که ابتدا رژیم صهیونیستی به اهدافی در مناطق مختلف نوار غزه از جمله «بیت‌لاهیا و بیت‌حانون» حمله کرد و مقاومت پاسخ این حملات را داد.

 

ادامه حملات به نوار غزه

رژیم صهیونیستی صبح امروز دو پایگاه متعلق به مقاومت در شرق «النصیرات و المغازی» واقع در مرکز نوار غزه و نیز پایگاه دیگری در شرق خانیونس را هدف قرار داد.

بنا به گزارش خبرگزاری شهاب، مقاومت نیز در پاسخ به حملات جدید چندین موشک به سمت شهرک‌های صهیونیستی مجاور به غزه شلیک کرده و آژیرهای خطر در «سدوت هنیگف» به صدا در آمده است.

تا کنون هفت فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید  و بیش از چهل نفر مجروح شده‌اند.

 

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶/