ایلام،( شرح آنلاین ) - مدیراطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین (ع) از برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان ایلام خبر داد.

مجتبی عبدالهی با اعلام این خبر گفت: امسال کنگره ۳۰۰۰ شهیداستان ایلام به عنوان یک رویدادعظیم فرهنگی با همکاری نهادها و ادارات استان برگزارمی شود که إن شاءالله مایه برکات فراوان برای استان عزیزمان خواهدشد.

وی افزود: کیفیت محتوا و غنای موضوعات آن علاوه بر همت و تلاش دست اندکاران و نخبگان فرهنگی و هنری نیازمند توجه و همکاری خانواده های معزز شهداء، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان به عنوان گنجینه های عظیم آثار و خاطرات دفاع مقدس می باشد.

عبدالهی ادامه داد: فراخوان جشنواره عکس و خاطرات و آثار دفاع مقدس با هدف جمع آوری و تدوین آثار ناب ازشهداء که احیاناً تاکنون کمتر بدانها پرداخته شده یا بعضاً مورد غفلت بوده اعلام شده است که پوستر های مربوطه به تدریج درگروه به اشتراک گذاشته می شود، فلذا توقعی که از عزیزان داریم آن است که در رابطه با انتشارگسترده و اطلاع رسانی ویژه، مداوم و مستمر موضوع تاپایان خردادماه به هر نحو ممکن ،عنایت داشته و از تمام توان و ظرفیت رسانه استفاده شود .

مدیراطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین (ع) در پایان گفت: امیدوارم که خداوند توفیق بدهد تا به واسطه برگزاری این کنگره به وظیفه مان در قبال شهداء عمل کنیم.

وی از عموم علاقمندان خواست تا آثار خود را در زمینه های عکس، فیلم، آثار و خاطرات شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان دفاع مقدس به نشانی پست الکترونیک ilam.shohada@iran.ir یا نشانی شبکه های اجتماعی @ilamshohada ارسال کنند یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۰۸۳۳۶۶۰۵۰ اقدام و آثار خود را تا پایان خرداد ماه سال جاری به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

کنگره

ف س/