( شرح آنلاین ) - معاون وزیر و مدیر کل نساجی و پوشاک وزارت صنعت معدن و تجارت به همراه جمعی از مدیران استان و تعدادی از روسای اتحادیه های کفش کشور از کارخانه تولیدی کفش آقانژاد بازدید کرد.

افسانه محرابی ضمن حضور در شرکت ارسان صنعت کفش آقانژاد از قسمت های مختلف این واحد تولیدی بازدید و همچنین از توانمندیهای تولیدکنندگان داخلی در جهت تولید کالای باکیفیت ایرانی آشنا و در جریان برخی مسائل و مشکلات این واحد تولیدی نیز قرار گرفت.

در این بازدید مهدی آقانژاد مدیرعامل شرکت ارسان صنعت کفش آقانژاد نیز ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور ایشان و هیئت همراه به تشریح روند تولید کفش و برخی توانمندیها و امکانات موجود و در نهایت به مشکل نبود مواد اولیه و بالا بودن قیمت آن پرداخته و خواستار توجه ویژه وزارت صنعت معدن و تجارت به این امر مهم شد.

در این بازدید علیرضا جباریان فام رئیس اتحادیه کفاشان تبریز هم با اشاره به اینکه کفش آقانژاد یکی از تولیدی های موفق تبریز می باشد، گفت: گروه تولیدی کفش آقانژاد به عنوان یکی از برندهای مطرح در صنعت کفش ایران و تبریز در جهت تولید کالای باکیفیت ایرانی فعالیت و تلاش می کند و انصافا توانسته در تامین کفش مورد نیاز نیروهای نظامی ومردم خوب کشورمان موفق عمل نماید.

وی افزود: رونق تولید با حمایت از کارآفرینان موفق مثل آقای آقانژاد قابل تحقق بوده و قطع یقین با حمایت و نظر مساعد وزارتخانه این امر مهم را در صنعت کفش تبریز شاهد خواهیم بود.

در پایان این بازدید مدیر کل نساجی و پوشاک وزارت صنعت معدن قول مساعد برای حل مشکل مواد اولیه را داده و از تلاش های مدیر عامل و کارگران گروه تولیدی کفش آقانژاد تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است: این بازدید در حاشیه برگزاری کارگروه کشوری صنعت کفش برگزار گردید که روسای اتحادیه های کفش تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و هیدج زنجان حضور داشتند.