اردبیل، فارس، (شرح آنلاین) - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در ۲۶ بقعه شاخص استان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در اردبیل از برگزاری ویژه برنامه طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در ۲۵ بقعه شاخص استان و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی خبر داد.

وی افزود: در ۱۵ بقعه استان محافل ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز استانی و در ۱۵ بقعه کلاس‌های تفسیر قرآن با حضور استاد محمدتقی مجتهدی تبریزی اعزامی از قم برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تشریح کرد: خیمه‌های معرفت ضیافت الهی با غرفه‌های پاسخگویی به سوالات شرعی با بهره‌گیری از مبلغان اعزامی از قم، غرفه «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید»، غرفه «نقاشی بکشید، جایزه بگیرید» و غرفه نمایشگاه محصولات فرهنگی برای خدمات بیشتر به زائران و مهمانان گرامی برپا می‌شود.

وی بیان کرد: در ۱۰ بقعه شاخص استان نیز مراسم «خدیجه (س)، مادر امت» به مناسبت رحلت حضرت خدیجه (س) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ستوده بیان داشت: مراسم ولادت امام حسن (ع) در ۱۲بقعه برگزار خواهد شد و در ۱۵ بقعه نیز مراسم احیای شب‌های قدر با حضور زائرین و مجاورین بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی به برپایی سفره‌های افطاری ساده در ۱۰ بقعه برای نیازمندان از محل اجرای امینانه نیات واقفان اشاره کرد و گفت: نمازهای یومیه در این بقاع منتخب استان برپا می‌شود.

 

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶/