زنجان، فارس، (شرح آنلاین) - مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری دوره طرح ولایت کشوری در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این دوره به صورت 40 روزه و در دو دوره برای عموم دانشجویان برگزار می‌شود.

روح الله رستمی در زنجان اظهار کرد: بسیج دانشجویی همه ساله در ایام تابستان دوره‌های آموزشی مختلفی را برای دانشجویان برگزار می‌کند.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به فراغت دانشجویان در ایام تابستان، این زمان را بهترین فرصت برای برگزاری دوره‌های دانشجویی در موضوعات مختلف عنوان کرد و گفت: بسیج دانشجویی به عنوان فراگیرترین تشکل دانشجویی کشور در تابستان امسال دوره‌های متنوعی را برای طیف متنوعی از دانشجویان برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: دوره طرح ولایت به مدت ۴۰ روز و اسلام ناب به مدت ۱۵ روز برگزار می‌شود.

رستمی با بیان اینکه دوره خط امام(ره) هفت روزه است،بیان داشت: طرح ولایت در سال جاری برای عموم دانشجویان برگزار می‌‌شود.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان تصریح کرد: طرح ولایت کشوری در حالی بیست و چهارمین دوره خود را تجربه می‌کند که، بر خلاف سنوات گذشته امسال علاوه بر دانشجویان بسیجی حضور سایر دانشجویان علاقه‌مند نیز ممکن شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام و شرکت در آزمون مجازی در وبگاه

 www.bq-network.ir و کسب حد نصاب به مصاحبه معرفی شده و افراد حائز نمره قبولی برای شرکت در دوره معرفی می‌شوند.

رستمی افزود: طرح ولایت ۹۸ در دو نوبت به منظور فراهم کردن شرایط ثبت‌نام افراد علاقه‌مند در بازه‌های زمانی ۱۷ تیر تا ۲۵ مرداد و ۳۰ تیر تا هفتم شهریور در مجاورت حرم رضوی به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت نام در سایت دوره تا اول خرداد ماه فرصت دارند.

وی گفت: آزمون مجازی در دو بازه ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت ماه و پنجم تا ۱۰ خردادماه برگزار خواهد شد.

رستمی تصریح کرد: با توجه به همت مضاعف سازمان بسیج دانشجویی و موسسه امام خمینی(ره) ظرفیت برای شرکت دانشجویان به بیش از ۴ برابر افزایش یافته است.

 

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶/