فارس، (شرح آنلاین) - استاندار زنجان با بیان اینکه تأکید ما بر اجرای طرح‌های عالمانه و منطبق بر چشم‌انداز توسعه است، گفت: البته یک نکته مهم دیگر نیز باید مورد توجه قرار گیرد و آن هم پرهیز از موازی‌کاری در انجام امور است.

فتح‌الله حقیقی ظهر در کارگروه امور زیربنایی استان زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در امر سرمایه‌گذاری باید مورد توجه باشد، مبحث توسعه استان است.

استاندار زنجان با تأکید بر لزوم حفظ سرمایه‌گذار و تکریم آنها افزود: نباید با اقدامات خود کاری بکنیم که سرمایه‌گذار از اقدام خود در زنجان پشیمان شده و در نقاط دیگری سرمایه‌گذاری کند.

وی افزود: البته باید نکته‌ای که مورد توجه قرار گیرد این است که طرح‌ها باید منطبق با طرح توسعه‌ای استان باشد و کارها در این چارچوب انجام شود.

 حقیقی با بیان اینکه در راستای موفقیت بهتر نیازمند فعالیت در حوزه توسعه انجام کار علمی و مدبرانه و همصدایی مدیران هستیم، تصریح کرد: اقدامات باید با آینده‌نگری همراه باشد، چون در غیر این صورت با کسری اعتبارات مواجه خواهیم شد.

استاندار زنجان با اشاره به اقدام دوگانه برخی از مدیران در تصویب و تعیین طرح‌ها بیان کرد: این امر از سوی مدیران قابل قبول نبوده و مدیران، باید پای تصمیمات خود بایستند.

وی تصریح کرد: در همان ابتدای مطرح شدن طرح، یا طرح را قبول نکرده و یا اگر قبول کردیم، اجرایی و عملیاتی کنیم که البته لازمه بهتر اجرا شدن طرح، داشتن پشتوانه علمی آن است.

حقیقی با بیان اینکه اجرای طرح‌ها نباید با در نظر گرفتن دوره مدیریتی کوتاه باشد، افزود: باید طرح‌هایی در استان اجرایی شود که در آن آینده‌‌نگری شده باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه تأکید ما بر اجرای طرح‌های عالمانه و منطبق بر چشم‌انداز توسعه است، اضافه کرد: البته یک نکته مهم دیگر نیز باید مورد توجه قرار گیرد و آن هم پرهیز از موازی‌کاری در انجام امور است.

 

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶/