بوشهر، فارس، (شرح آنلاین) - نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های مناسب و مطمئنی برای تأمین نیروی انسانی بومی در عسلویه وجود دارد که تقویت آن به نفع کشور است.

سکینه الماسی در دیدار با مدیرعامل شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه  با توجه به اهمیت حمایت از اشتغال جوانان اظهار داشت:برای حفظ و مراقبت از محیط زیستی، اجتماعی، و اقتصادی، نگرانی شدیدی وجود دارد و برای تقویت و توسعه پایدار ، ضرورت دارد بسیج منابع به صورت فنی و مالی تقویت شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت مناسبات فی‌مابین مجلس و صنعت در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و افزود: آماده گسترش روابط در عرصه‌های گوناگون، فناوری‌های نوین، همکاری‌های صنعتی با مشارکت شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه هستیم.

وی با بیان اینکه امروزه شرکت‌ها و بخش‌های مختلف در صنایع ، همکاری‌های خوبی در زمینه‌های مختلف به ویژه در بخش انرژی دارند عنوان کرد: ظرفیت‌های مناسب و مطمئنی برای تأمین نیروی انسانی  بومی در عسلویه وجود دارد که تقویت آن به نفع کشور است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه نیز در این دیدار با اشاره به مناسبات رو به گسترش شرکت خواستار همکاری‌های بیشتر با نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی شد و گفت: سیاست‌های شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه از هیچ اقدامی برای توسعه و تقویت مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت در عسلویه دریغ نخواهد داشت و تقویت روابط در زمینه اشتغال‌زایی مجلس و صنعت موجب تحکیم و تقویت دوستانه  و همکاری در حوزه‌های مختلف خواهد شد.

محمدرضا یزدانی کاشانی افزود: شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه، مشتاق ارتقاء سطح کیفیت زندگی مردم بومی عسلویه و همکاری همه‌جانبه در حمایت از طرح اشتغال‌زایی عسلویه به کمک نمایندگان مردمی از جمله نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در مجلس و حاکمان محلی به خصوص منطقه ویژه پارس است.

وی بیان کرد: همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف دستاوردهای مثبتی برای ارتقاء سطح معیشتی و انجام رسالت مدیریت مشارکتی در عسلویه را به همراه خواهد داشت.

 

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶/