فارس، (شرح آنلاین) - مدیرکل بحران استانداری اردبیل گفت: در عبا قشلاقی بخش انگوت شهرستان گرمی، تند باد باعث خسارت به ۲ واحد مسکونی شده و هم اکنون شاهد جاری شدن سیل در این منطقه هستیم

فرهاد عبدالعلی پور در بررسی آخرین وضعیت جوی استان که با حضور سرپرست معاونت عمرانی استانداری و مدیران کل مدیریت بحران و هواشناسی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی جوی ناپایدار در سطح استان اردبیل حاکم بوده و شاهد بارش باران، تگرگ و باد تند در برخی مناطق استان هستیم.

وی افزود: در عبا قشلاقی بخش انگوت شهرستان گرمی، تند باد باعث خسارت به ۲ واحد مسکونی شده و هم اکنون شاهد جاری شدن سیل در این منطقه هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل تصریح کرد: از هم استانی‌های عزیز درخواست داریم به هیچ عنوان در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نکنند.

روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز اعلام کرد؛ عصر امروز ورزش باد شدید و طوفان در منطقه قشلاق عباد از توابع روستای زیوه، سه مصدوم ترومایی بر جای گذاشت.

دو مصدوم این حادثه با اقدامات اورژانسی و سرپایی تکنسین‌های پایگاه بران اورژانس ۱۱۵ پارس آباد در محل درمان شدند و یک مصدوم دیگر جهت ادامه درمان توسط آمبولانس پایگاه بران به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد منتقل شد.

 

الف – ب ۶۶/