فارس، (شرح آنلاین) - فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، از کلاه‌برداری دو میلیارد تومانی دو رمال در شهرستان دماوند خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری دو رمال کلاه‌بردار در شهر آبعلی از توابع شهرستان دماوند اظهار کرد: دو نفر در ارتباط با کلاه‌برداری و رمالی توسط مأموران پلیس آگاهی شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه مقادیر زیادی از ادوات جرم و ابزار رمالی از این افراد کشف شد، افزود: این افراد در تحقیقات صورت گرفته، اعتراف کردند که از تمام نقاط کشور مشتری داشته و در موضوعات مختلف کلاه‌برداری کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: این متهمان که در داخل خانه دستگاه خودپرداز داشتند و موجودی حساب‌ آنها قریب به دو میلیارد تومان بوده است؛ این دو متهم با یکدیگر نسبت فامیلی داشتند.

ناظری ادامه داد: در حال حاضر متهمان با دستور قضایی در زندان به سر می‌برند و تحقیقات پیرامون آنها همچنان ادامه دارد و کسانی که در منطقه آبعلی از این افراد کلاه‌برداری شده می‌توانند جهت شکایت به پلیس آگاهی شهرستان دماوند مراجعه کنند.

وی تأکید کرد: توصیه ما به مردم این است که فریب این شیادان را نخورند و با توجه به اطلاع‌رسانی‌هایی که پلیس از قبل در این خصوص داشته، مردم به هیچ عنوان تحت تأثیر این افراد قرار نگیرند؛ این متهمان از ساده‌لوحی افراد استفاده و کلاه‌برداری می‌کردند.

الف – ب ۶۶/