فارس، (شرح آنلاین) - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: از کارهای مهمی که در موفقیت جوانان در همه عرصه‌ها تأثیر بسیار دارد احترام به پدر و مادر است، انسان هرچقدر پدر و مادرش را عزیز بدارد و دستانشان را ببوسد به همان اندازه نیز خداوند عزت و ارزش انسان را متعالی می‌کند.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در نشست صمیمی با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران ضمن خوش آمدگویی به آنها و بیان اهمیت ورزش و جایگاه آن در بین جوانان اظهار کرد: شما باید قدر موقعیتی که در آن قرار دارید بدانید و با تلاش و کوشش فراوان در راه افتخار آفرینی برای نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

وی افزود: این افتخار بزرگی است که با تلاش شما پرچم جمهوری اسلامی ایران که مزین به کلمه لا اله الا الله  و نماد توحید است در میادین جهانی به اهتزاز درآید و قرار گرفتن در این موقعیت خواست و اراده خداوند متعال بوده و باید شاکر این نعمت الهی باشیم.

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود گفت: شکرگزاری در مقابل خداوند متعال بزرگی روح و شخصیت انسانی را در بردارد و چنانچه بعد از هر موفقیت و پیروزی و نعمت شکرگزار پروردگار متعال باشیم یقینا وسعت روحی و آوازه جهانی همراه با موفقیت روز افزون نصیب و روزی ما خواهد شد.

وی به ضرورت اعتماد و اعتقاد به خداوند متعال در همه میادین اشاره و بیان کرد: سعی کنید در هر میدانی که حاضر می‌شوید علی‌رغم همه تمرین‌ها و تلاش‌هایی که انجام می‌دهید با همه وجودتان بر این مسأله باور داشته باشید که کارساز اصلی خداوند متعال است و اگر بر این باور یقین داشته باشیم یقینا خداوند هم انرژی مضاعفی رو برای پیروزی به ما عنایت خواهد کرد.

قریشی با بیان اهمیت اراده الهی در همه کارها خاطرنشان کرد: اگر اراده الهی در هر کاری نباشد آن کار با همه تلاش‌ها و تمرین‌ها به ثمر نخواهد نشست اما اگر اراده خداوند بر انجام هر کاری باشد بدون شک انجام خواهد پذیرفت بنابراین سعی کنید در همه کارها توکل و توجه به خداوند متعال داشته باشید و از او طلب کمک کنید.

وی به اهمیت انجام برخی از کارها و تأثیر آنها در موفقیت انسان اشاره کرده و گفت: از کارهای مهمی که در موفقیت جوانان در همه عرصه‌ها تأثیر بسیار دارد احترام به پدر و مادر است، انسان هرچقدر پدر و مادرش را عزیز بدارد و دستانشان را ببوسد به همان اندازه نیز خداوند عزت و ارزش انسان را متعالی می‌کند بنابراین از امروز همگی تصمیم بگیرید بیشتر قدر پدر و مادرتان را بدانید چون دعای آنها در همه حال در موفقیت فرزندان بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این نشست مدیر تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گزارشی از موفقیت‌ها و تمرینات این تیم ارائه کرد و در انتها نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و مدیر تیم ملی فوتسال یادبود‌های ارزنده‌ای را تقدیم یکدیگر کردند.

 

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶ /