مهر، (شرح آنلاین) - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس یکی از سه چهار تیم خوب این فصل است و تفاوتش با دیگر تیم‌های خوب این است که تحت حمایت است!

فرشاد فلاحت زاده اظهار داشت: درباره بازی استقلال و صنعت نفت صحبت نمی‌کنم چون قرار نیست استقلال قهرمان شود. یعنی نمی‌خواهند و نمی‌گذارند که استقلال قهرمان شود.

وی اضافه کرد: من نمی‌دانم پشت پرده این فوتبال چه خبر است، اما شواهد می‌گوید سناریوی فوتبال این فصل را از اول فصل برای قهرمانی پرسپولیس نوشته اند.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: من نمی‌گویم پرسپولیس تیمی ضعیف است. اتفاقاً پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و یکی از سه چهار تیم خیلی خوب لیگ برتر است. اما فرقش با دیگر تیم‌های خوب این است که هرگاه لازم باشد از پشت پرده حمایت می‌شود.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: داور در بازی پرسپولیس و ماشین سازی بعد از پنالتی اول دیگر بهانه‌ای برای گرفتن پنالتی دوم پیدا نکرد وگرنه در همان بازی کار قهرمانی پرسپولیس را تمام می‌کرد.

وی با اشاره به دفاع رئیس دپارتمان داوری از اشتباهات تأثیرگذار در هفته‌های پایانی گفت: اشتباهات داوری به جای خود، این حمایت از اشتباهات هم به جای خود. شاید اگر دپارتمان داوری به جای حمایت از اشتباهات داورانش در این هفته از تیم‌های آسیب دیده عذرخواهی می‌کرد بهتر بود. اما این حمایت‌ها شائبه ایجاد می‌کند که اشتباهات از قبل طراحی شده باشد.

ملی پوش سابق کشورمان در پاسخ به این سوال که از بین سپاهان و پیروزی شانس قهرمانی کدام تیم را بیشتر می‌دانید بیان داشت: قطعاً پرسپولیس. نه به این خاطر که ۳ امتیاز بیشتر دارد، بلکه به این دلیل که می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود.

 

 

منبع: مهر

الف خ ۷۲ /