تسنیم، (شرح آنلاین) - سرمربی تیم فوتبال ماشین‎سازی تبریز به تمجید از عملکرد بازیکنانش در لیگ هجدهم پرداخت و از آن به عنوان یک شاهکار یاد کرد.

رضا مهاجری درباره شکست دو بر یک ماشین‌سازی مقابل پدیده در هفته پایانی لیگ هجدهم، اظهار داشت: بچه‎های ما پدیده را خوب تحت فشار گذاشتند. چند فرصت خیلی خوب گلزنی هم داشتند، اما دروازه‎بان پدیده روز خوبی را سپری می‎‏کرد. ما تمام زورمان را گذاشتیم، اما نشد.

وی به انتقاد از عملکرد تیم داوری دیدار ماشین‎سازی – پدیده پرداخت و عنوان کرد: من هم مربی هستم و فوتبال بازی کردم، می‌‎دانم که اشتباهات داوری جزوی از فوتبال است، اما من حداقل امسال به خاطر ندارم که اشتباه داوری در بازی رقم بخورد و ماشین‎سازی سود ببرد.

سرمربی تیم ماشین‎سازی ادامه داد: آن اشتباهاتی که داور بازی ما مقابل پدیده انجام داد را در هر شهر دیگری مرتکب می‎شد، شرایط بدی برایش رقم می‎خورد. با این حال شما دیدید که ما در شهر خودمان متضرر شدیم. من همیشه به داورها احترام گذاشته‎ام، اما واقعاً در حق ما اجحاف شد.

مهاجری راجع‌به عملکرد کلی ماشین‎سازی در لیگ هجدهم، یادآور شد: بچه‌های‎مان هم تا لحظه آخر هر چه در توان داشتند گذاشتند. به هر حال پتانسیل ما این بود و بچه‌ها فراتر از توانایی‎شان کار کردند. با همه مشکلاتی که داشتیم و اجحاف‌هایی که در حق‎مان شد، بازیکنان ماشین‌‎سازی شاهکار کردند. ان‌شاءالله اگر عمری باقی بود، بتوانیم برای فصل آینده شرایط بهتری را مهیا کنیم تا ببینیم در آینده چه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا در لیگ هجدهم به هدفی که داشتید، رسیدید یا خیر؟»، گفت: زمانی که من به ماشین‎سازی آمدم، تیم شرایط خوبی نداشت. با این حال برای نیم فصل دوم، تصور من این بود که می‎توانستیم شرایط بهتری را برای خودمان رقم بزنیم و در نیمه بالای جدول باشیم. خیلی جاها خودمان اشتباه کردیم، بعضی جاها داوری به ما لطمه زد و در کل، همه چیز دست به دست هم داد و نتوانستیم به چیزی که مدنظر خودمان بود، دست پیدا کنیم.

منبع : تسنیم

الف – ب ۶۶