یزد، فارس، (شرح آنلاین) - استاندار یزد با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی را نباید مانع توسعه دید گفت: جلب مشارکت مردم مدنظر اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گیرد.

محمد علی طالبی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد ضمن تقدیر از تلاش‌های چندین سال محمد رضا نقصان محمدی، مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان یزد گفت: امیدواریم که در دوران مدیر جدید اداره کل راه و شهرسازی همنوایی، همکاری و تعامل مثبت و سازنده بین همه دستگاه‌هایی که در توسعه استان نقش آفرین هستند و توسعه استان را تامین زیرساخت های شاهد باشیم.

استاندار یزد با بیان اینکه ما اداره راه و شهرسازی را نباید مانع توسعه ببینیم افزود: اداره راه و شهرسازی را باید همراه و همگام توسعه در استان دید و اعتقاد داریم که نباید خلاف قوانین و ضوابط شهرسازی کار کرد ولی می‌توانیم همراهی را داشته باشیم و اینکه در مشکلات و موانع یا باید راهی بیابیم یا راهی بسازیم.
وی با تاکید بر اینکه جلب مشارکت مردم باید مدنظر اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گیرد افزود: با توجه به کمبود اعتبارت دولتی نیازمند حضور و مشارکت فعالانه مردم در حوزه راه و شهرسازی هستیم که این اداره کل برای جلب مشارکت مردم می‌تواند فعالیت‌های موثری را انجام دهد.
طالبی به ظرفیت‌های بسیار خوب استان یزد در بخش‌های شهرسازی و تامین زمین دارد خاطرنشان کرد: با وجود این ظرفیت‌های خوبی که در استان داریم، بازهم نیازمند تحرک ویژه در آن هستیم که امیدواریم در دستور کار قرار گیرد.

 

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶ /