اردبیل، تسنیم، (شرح آنلاین) - نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور خط تولید کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر کلید می‌خورد.

ولی ملکی در اردبیل اظهار داشت: به‌گفته سرمایه‌گذار مجموعه تا اواخر امسال برای ۱۰۰ نفر در مجموعه اشتغال ایجاد می‌شود و با اتمام تمام فاز‌های مجموعه برای ۵ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی از افتتاح مجموعه تولید پوشاک رضی در پاییز امسال خبر داد و افزود: در این مجموعه برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی سیلوی ۱۰۰هزار تنی در منطقه مرادلوی مشگین‌شهر خبرداد و اعلام کرد: کارخانه تولید محصولات پلاستیکی نیز در منطقه ایجاد می‌شود.

ملکی همچنین از افتتاح ۲۰ کیلومتر از دوبانده کردن جاده مشگین‌شهر خبر داد و تصریح کرد: این پروژه نیز با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی گفت: مجموعه گردشگری بازیهای کابلی و هوایی و هیجانی با همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی و مسئولان استان و شهرستان در منطقه جبدرق مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید استاندار اردبیل از مکان مجموعه گردشگری جبدرق مشگین‌شهر گفت: همت خوبی برای راه‌اندازی پروژه وجود دارد و این پروژه یکی از پروژههای مهم گردشگری منطقه است.

ملکی از حل تغییر کاربری مجموعه گردشگری جبدرق خبر داد و اضافه کرد: زمین مورد نیاز مجموعه نیز خریداری شده است و به‌زودی عملیات اجرایی این پروژه گردشگری شروع می‌شود.

وی حمایت از سرمایه‌گذار مجموعه را اولویت اساسی دانست و ابراز کرد: تسهیل روند عملیات اجرایی پروژه ملاک اصلی بوده و فاز اول پروژه به‌همت سرمایه‌گذار به‌احتمال زیاد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

منبع : تسنیم

الف – ب ۶۶ /