فارس، (شرح آنلاین) - بازیکن سرباز تیم تراکتورسازی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

دانیل اسماعیل‌‌فر به همراه احسان پهلوان و مهدی‌پور ۳ بازیکنی بودند که برای گذراندن خدمت سربازی از تیم ذوب‌آهن اصفهان به تیم تراکتورسازی تبریز انتقال یافته بودند.

این ۳ بازیکن در نیم فصل لیگ شانزدهم و در یکی از جنجالی‌ترین نقل و‌ انتقالات کشور به تیم تراکتورسازی پیوسته و برای مدتی هم روابط ۲ باشگاه تراکتورسازی و ذوب‌آهن به شدت تیره شده بود.

با واگذار تیم تراکتورسازی به بخش خصوصی قرار شد این بازیکنان سرباز همچنان در تیم تراکتور حضور داشته باشند.

حالا ذوب‌آهن مدعی است که با اتمام سربازی این بازیکنان و با توجه به داشتن قرارداد، باید به تیم ذوب‌آهن بازگردند.

روز گذشته الیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد که برای حفظ این ۳ بازیکن، با باشگاه ذوب‌آهن مذاکره خواهد کرد.

دانیال اسماعیل‌فر یکی از  بهترین بازیکنان این فصل تراکتورسازی بوده و جناح راست سرخ‌پوشان با حضور این بازیکن نقطه قوت این تیم بود.

روز گذشته مسعود شجاعی با انتشار پستی از هواداران تیم تراکتورسازی خداحافظی کرده بود و حالا دانیال اسماعیل‌فر با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی، از مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرده است‌. این متن به شرح زیر است:

به نام حضرت دوست؛ هواداران پرشور و دوست‌داشتنی تراکتور یک سال و نیم با تمام عشق و علاقه و وجدان راحت افتخار خدمت به پیراهن سرخ تیم تان را داشتم. از روزی که سرباز این شهر شدم با توجه به محبت شما مردم عزیز با جان و دل برای‌تان بازی کردم. اکنون زمان سخت خداحافظی رسیده است . دل کندن از شما کار آسانی نیست ولی زندگی باز هم ادامه دارد تا قیامت محبتی که در حقم نشان دادید را فراموش نخواهم کرد. ضمن تشکر از هواداران از مدیریت باشگاه به خصوص مهندس زنوزی و مدیران قبلی و تمامی زحمت‌کشان تیم تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدوارم کاستی‌ها را به بزرگی خود ببخشید و از این که شرایط قهرمانی تیم در هفته‌های آخر برهم خورد، ما را ببخشید. ولی برای شما پرشورها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم شما هم مرا به عنوان برادر و رفیق و دوست خود فراموش نکنید و حلالم کنید.

 با تمامی وجود دوست‌تان دارم و فارغ از کم لطفی‌ها و مشکلات همیشه قدردان مردم آذربایجان و حمایت و محبت های‌تان خواهم بود.

 

 

منبع :فارس

الف – ب ۶۶ /