تسنیم، (شرح آنلاین) - مدیران باشگاه تراکتورسازی به دنبال راه‌حلی برای فسخ قرارداد سرمربی بلژیکی تیم فوتبال این باشگاه هستند.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز در روزهای اخیر و پس از پایان فصل مذاکراتی برای انتخاب سرمربی جدید تیم‌شان انجام داده‌اند و در همین راستا هم حتی به توافقات خوبی با جواد نکونام رسیده‌اند.

این اتفاقات و مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری تراکتورسازی در حالی رخ می‌دهد که این باشگاه هنوز دو سال دیگر با جرج لیکنز، سرمربی بلژیکی فصل گذشته خود قرارداد دارد و برای ثبت قرارداد سرمربی جدید، باید ابتدا قرارداد این مربی بلژیکی فسخ شود. همین موضوع هم باعث تأخیر در اعلام نام سرمربی جدید سرخپوشان تبریزی شده است و مسئولان این باشگاه ابتدا به دنبال راه حلی برای فسخ قرارداد مربی بلژیکی هستند.

لیکنز که پس از ناکامی در فوتبال ایران چند روز پیش با بدرقه مسئولان تراکتورسازی به کشورش بازگشت، طی روزهای آینده مذاکراتی با مدیران این باشگاه خواهد داشت تا دو طرف به توافقی برای فسخ قرارداد برسند. هر چند گفته می‌شود قرارداد این مربی به نحوی بسته شده است که فسخ آن مشکلی برای باشگاه تبریزی ایجاد نخواهد کرد.

 

 

منبع : تسنیم

الف – ب ۶۶