فارس، (شرح آنلاین) - دروازه‌بان سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در شرایط بعد از بازی سپیدرود شاید حتی بوفون ایتالیایی هم ‌‌درون دروازه تراکتور قرار می‌گرفت، گل‌‌های بدتری از اخباری دریافت می‌کرد.

عباس عبدالله‌زاده در تبریز در مورد  عملکرد دروازه‌بانان تراکتورسازی اظهار داشت: قبل از اینکه اخباری در چهارچوب دروازه تراکتور قرار گیرد، تیم به دلایلی به حاشیه رفته بود و این موضوع تاثیر زیادی در روحیات بازیکنان و تیم گذاشت.

وی گفت: من شخصا مالک باشگاه آقای زنوزی را قبول دارم و احترام زیادی برایشان قائل هستم و واقعا ‌نعمت بزرگی برای ورزش فوتبال کشور و به‌خصوص برای استان هستند، باید در هر شرایطی از آقای زنوزی حمایت کرد، چون کمتر کسی مثل وی پیدا می‌شود که پولش را در ورزش زادگاهش هزینه کند.

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی در دهه ۷۰ یادآور شد: البته آقای زنوزی باید مشاوران و مدیران قوی در کنار خود داشته باشد و به نظرم با اخراج  محسن فروزان سبب شد استرس بر تمام بازیکنان تیم حاکم شود.

وی تصریح کرد: اشتباهات آقای فروزان وحشتناک و غیر قابل بخشش بوده و هست، اگر واقعا ‌در تبانی و شرط‌بندی دست داشته باشد و چنین کاری انجام داده ‌و ثابت شود، وی به تیمش تراکتورسازی خیانت کرده ‌و باید به شدت مجازات شود.

عبدالله‌‌‌زاده اضافه کرد: اما به نظرم باشگاه در آن مقطع و در سکوت اخباری را جانشین فروزان می‌کرد و تیم اصلا به حاشیه نمی‌کشید و بعد از اتمام بازی‌ها با سند و مدرک از آقای فروزان شکایت می‌کردند و البته ما نباید زود قضاوت کنیم، شاید اگر ما در آن زمان حساس به جای آقای زنوزی بودیم همین تصمیمات را می‌گرفتیم، باید آن شرایط سخت و حساس ایشان را درک کنیم.

مربی سابق دروازه‌بانان تیم شهرداری تبریز ادامه داد: چون آقای اخباری چند ماه بود که درون دروازه قرار نگرفته بود و زمانی که گلر اول تیم شد، کل تیم و بازیکنان در شوک بازی قبلی سپیدرود رشت بود‌ و از بدشانسی آقای اخباری در بدترین شرایط در ترکیب تراکتورسازی قرار گرفت و در  بازی مقابل پیکان گل اول دفع ناقصی کرد و همان توپ وارد گل شد، اما به نظر من عملکرد آقای اخباری را باید بازی به بازی آنالیز کرد، در کل وقتی تیم گل نمی‌زند، فشار زیادی بر روی خط دفاع و دروازه‌بان وارد شده و به نوعی استرس در وجود گلر حاکم می‌شود و چون آقای اخباری در شرایط خیلی خاصی گلری کرد در کل به نظرم بد کار نکرد.

وی عنوان کرد: از یک طرف هم اشتباهات فاحش داوری و فردی بازیکنان کمر تیم را شکست و حتی بوفون دروازه‌بان ایتالیا هم در چنین شرایطی در درون تیم تراکتور بود، عملکردش شاید ضعیف‌تر از اخباری می‌بود.

عبدالله‌زاده گفت: ما امسال ‌به حواشی داخل و بیرون زمین باختیم و اگر حواشی را از‌ تیم دور کنند، مطمئن باشید که تراکتور  هر سال در صدر جدول قرار می‌گیرد و قهرمان می‌شود، امیدوارم که تماشاگران واقعی از تیم حمایت کنند و نگذارند که عده‌ای تماشاگر‌نما به تیم ضربه بزنند. باز هم از تمام هواداران عزیز تراکتور تشکر می‌کنم که همیشه در هر شرایطی تیم را تنها نگذاشتند و نمی‌گذارند. تراکتور تنها تیم فوتبال نیست، بلکه عشق و قلب تپنده‌ای مردم آذربایجان است.