✅یادداشتی از حسین فرهادی بابادی ? خووش و غیرت برایل و خوویشکیله #عیلام_قهرمان دوباره میسازمت وطن اگر چه باخشت جان خویش ستون به سقف تو میزنم اگرچه با استخوان خویش ? امواج سهمگین زلزله ی بزرگ اخیر کرمانشاه، دلهای بسیاری را غمبار و چشمان یک ملت را اشکبار نمود. جان باختن برادران و خواهران عزیزمان […]

✅یادداشتی از حسین فرهادی بابادی

? خووش و غیرت برایل و خوویشکیله #عیلام_قهرمان

دوباره میسازمت وطن

اگر چه باخشت جان خویش

ستون به سقف تو میزنم

اگرچه با استخوان خویش

? امواج سهمگین زلزله ی بزرگ اخیر کرمانشاه، دلهای بسیاری را غمبار و چشمان یک ملت را اشکبار نمود. جان باختن برادران و خواهران عزیزمان در کرمانشاه داغی بر دل های ما نهاد که حتی به روزگاران هم از دل نخواهد رفت.

? این مصیب بزرگ را به همه ی هموطنانم به ویژه مردم خوب کرمانشاه تسلیت می گویم و از خدای سبحان برای مجروحان و مصدومان شفای عجل مسئلت دارم.

?بعداز زمین لرزه کرمانشاه ,این مهرو محبت همه مردم ایران و از جمله مردم ایلام بود که گسلهارا پرکرد وزمین را شرمنده بزرگ منشی خود ساخت.

?در اولین لحظات زلزله با وجود اینکه #ایلام هنوز در شوک بود,همه یا علی گفتند به میدان آمدند,از دستگاههای اداری ودولتی واستانداری تا مردم جای جای استان.

? #همه_آمدند,پیروجوان,زن ومرد,کوچک وبزرگ,فقیروغنی,دهلران وآبدانان,بدره ودره شهر,ملکشاهی ومهران,شیروان وچرداول,ایلام وایوان.یکصدا ویکدست #آمده_بودند تابگویند انسانیت مرز ندارد وشرافت, جغرافیاندارد.#آمدند تا بگویند همسایه خوبی هستند.

?درو دیوار کرمانشاه وکرندوسرپل ذهاب وقصر شیرین تا ثلاث وازگله دوباره لرزیدند و سر تعظیم فرود آوردند از اینهمه غیرت ومردانگی شیر زنان و شیرمردان تو ای #ایلام_سربلند.آنجا مملو از خودرو ها وانسانهای آزاده ای بود که از #ایلام آمده بودند تاهرکدام گوشه ای از کار را بگیرند.

?بعنوان یک میهمان در #ایلام به احترام #ایلامیان ازجایم برمیخیزم ومی ایستم به #حرمت_عشق ,عشقی که دو همسایه ,دو همنوع ودو هموطن میتوانند نسبت به هم داشته باشند.

? در این دیار آموختم که اول همسایه و بعد خانواده ات,  در #ایلام آموختم که میشود هراس زلزله در شهرت باشد ,ترک بر دیوار خانه ات باشد وخوف دردلت باشد اما شرف وانسانیتت همسایه را محق ومقدم بداند.

?امیدوارم آوای لای لای درگلو شکسته شیرزنان کرد و چرخش دستمالهای عشق ودوستی درسرزمین کرمانشاه بزودی جانی دوباره بگیرد .

?چرا که ژان ت ژان ایرانه کرماشان  …..