مهر، (شرح آنلاین) - معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از نام نویسی پزشکان داوطلب برای خدمت رسانی به زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد.

علی حیدری با اعلام این خبر گفت: پزشکان داوطلبی که تمایل دارند در ایام اربعین به زائران حسینی در عتبات خدمت‌رسانی کنند می‌توانند در فراخوان مرکز پزشکی حج و زیارت نام نویسی کنند.

معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به حضور میلیونی زائران در عتبات عالیات در ایام اربعین افزود: همچون سنوات گذشته این فراخوان چند ماه قبل از ایام اربعین اعلام می‌شود تا ضمن دریافت درخواست‌های پزشکان داوطلب برای حضور، برنامه ریزی های لازم جهت ارائه بهینه خدمات به زائران انجام شود.

حیدری در همین زمینه ادامه داد: پزشکانی که تمایل دارند در ایام اربعین حسینی (ع) سال ۱۳۹۸ با این مرکز همکاری کنند، می‌توانند برای نام‌نویسی در این فراخوان به نشانی اینترنتی www.HMC.IR مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۶۷۴۴۱۱۶ و پیش‌شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص مدت‌زمان نام‌نویسی و اعزام پزشکان گفت: مدت زمان نام نویسی پزشکان در این فراخوان تا ابتدای مردادماه اعلام شده و اعزام پزشکان عمومی به مدت ۱۷ روز از ۵ تا ۲۸ صفر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پزشکان متخصص نیز به مدت ۱۰ روز از ۱۱ تا ۲۱ صفر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.