ایلام،( شرح آنلاین ) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از امادگی این استان برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس خبر داد.

حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور در گفت و گو با خبرنگار شرح آنلاین ضمن گرامی داشت روز قدس گفت : راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به تحرکات دشمنان در سطح منطقه از اهمیت بسیار بالایی نسبت به سال های گذشته برخوردار است.

وی با بیان اینکه امروز این میراث گرانسنگ حضرت امام خمینی (ره) تنها محدود به جغرافیای ایران اسلامی نیست افزود: در این روز در ۹۰ کشور جهان کشورهای متعدد دنیا برنامه ریزی های ویژه ای خواهد بود و این نشان از اقبال عمومی به دفاع از نخستین قبله مسلمانان جهان است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ابراز کرد: در این روزمردم انقلابی ما فریاد آزادی خواهی و حمایت از فلسطین سر می دهند.

حجت الاسلام چراغی پور در خصوص هدف آمریکا از انتقال سفارت این کشور به قدس گفت: هدف آمریکا روشن است، می‌خواهد امنیت اسرائیل را حفظ کند و می‌خواهد به اسرائیل مشروعیت ببخشد، ولی این کارها تاثیری ندارد و برعکس موجب می‌شود مردم دنیا بیشتر برای کمک به فلسطین حاضر باشند.

وی ادامه داد: مسلمانان جهان در دفاع از حقوق مردم فلسطین مصمم‌تر از همیشه عمل و در صحنه برای دفاع از حق مردم فلسطین إن شاء الله حضور پیدا خواهند کرد. مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایلام روز جمعه بار دیگر با زبان روزه در راستای دفاع از دادخواهی مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها می آیند.

حجت الاسلام چراغی پور تاکید کرد: مردم بارهانشان داده اند مشکلات داخلی از قبیل گرانی، سختی ها و تنگاهای معیشتی خدشه ای در اراده و ایمان آنها وارد نمی کند، آنها مصمم تر از قبل پای انقلاب ایستاده و پیوند نا گسستنی با آرمان های انقلاب اسلامی دارند و إن شاء الله همه دستگاه ها پای کار خواهند بود.

وی در ادامه افزود: نگاه امام (ره) به فلسطین یک نگاه استرتریک بود و قطعا راهپیمایی مردم در این روز با عث تقویت مقاومت مردم فلسطین می شود، الان قریب هفتاد سال است رژیم جعلی وکودک کش و غاصب اسراییل با همدستی شیطان بزگ امریکا به جنایات بی شرمانه خود در فلسیطن ادامه می دهد اما خیزش مردم مسلمان در سراسر جهان خواب سران استکباری را آشتفه می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با دعوت از مردم برای برگزاری با شکوه این مراسم گفت إن شاء الله در صفوف به هم فشرده بار دیگر با مشتی گره کرده انزجاز و تنفر خویش را از استکبار جهانی اعلام می داریم.

وی ضمن تقدیر از حمایت های امام جمعه ایلام حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: این مراسم در نقاط مختلف شهری، روستایی، بخش ها و دهستان ها و نقاط پرجمعیت استان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام چزاغی پور با ذکر اینکه راهپیمایی روز قدس در مرکز استان ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۱۰ خردادماه در شهر ایلام برگزار می شود افزود: این راهپیمایی در شهر ایلام از مقابل سازمان جهاد کشاورزی استان آغاز و با طی مسیر خیابان آیت الله حیدری ، میدان شهید کشوری ، بلوار آزادی تا مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت.

وی گفت: حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا سخنران راهپیمایی روز قدس در مرکز استان است و قطعنامه سراسری راهپیمایی همزمان با سراسر کشور قرائت می شود.