ایلام،( شرح آنلاین ) - نمی دانیم تاریخ درباره مدیریت جاهلانه و متحجرانه این مقطع از استان بهت زده ایلام چگونه قضاوت خواهد نمود اما این را می دانم که جریان‌های تصمیم‌ساز استان تصور می کنند که مدیریت و توسعه و برداشتن مشکلات تنها به سخنرانی و تشکیل جلسات پی در پی است.

البته گرفتن حق الزحمه جلسات و یا حق نطق و اضافه کاری که ارجحیتی بررفع هزاران مشکل مردم دارد بیشتر مورد لطف مدیر ارشد استان جناب دشتکی است .
استاندار ایلام نزدیک به سه سال سکانداری خود را سپری می کند ، به خوبی محرز است ، که در حل چالش‌های کلیدی ضعیف و کُند عمل نمود .

نمونه ی آن سازمان صمت که می تواند موتور اقتصادی استان را با تسهیلاتی که سالانه تعلق می گیرد به حرکت در آورد.

اما شور بختانه با گذر هفت سال از مدیریت جناب نصیری این حوزه کوچکترین تاثیر ملموس در حوزه توسعه و امورات مربوط به خود نداشته است .

امروز که جدول تسهیلات بخش مالی کشور در سامانه صمت قرار گرفت ایلام در رتبه آخر قرار داشت ! حال سوال اینجاست که با تسهیلات مساوی استان های دیگر چگونه در صدر جدول قرار گرفته اند، مگر غیر این است که مدیریت توانمند و برنامه ریزی درست داشته اند.

جناب دشتکی قبول بفرمایید استان ایلام در دوران تصدی شما در همه جوانب، در زمینه اقتصادی ، تورم و بیکاری و در زمینه اجتماعی خودکشی و قتل و در زمینه سیاسی انزوای نخبگان و در راس قرار گرفتن کوتوله های کند ذهن، ۱۰ سال استان را به عقب بر گرداند.

لطفا در مدیریت و عملکرد خود در استان بازبینی داشته باشید هر چند ، مکانیسم‌های تصمیم‌گیری سازمان ها طوری طراحی شده (یا بهتر است بگوییم طراحی نشده!) که تصمیم‌گیرنده نهایی مشخص نیست.

باور داشته باشید که وضعیت استان در حد هشدار بوده و با جملات زیبا و تمجید مردم با صفات دلیر و شجاع و …تغییری حاصل نمی شود.

خانه از پای‌بست ویران است
خواجه در بند نقش ایوان است …