اردبیل - شرح آنلاین - بعد از چهار سال انتظار پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی با استقبال باشکوه مردم ولایی اردبیل به زادگاهش اردبیل وارد شد.

بعد از چهار سال انتظار پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی با استقبال باشکوه مردم ولایی اردبیل به زادگاهش اردبیل برگشت و استقبال با شکوهی از پیکر این شهید والامقام در اردبیل حاکم بود.

امروز همگان آمده بودند تا به استقبال پیکر پاک شهید والامقام علی آقایی بروند و اردبیل امروز حال و هوای معنوی خاصی خود به گرفته بود.

خانواده شهید علی آقایی بعد از چهار سال انتظار به استقبال پاک شهید مدافع حرم علی آقایی رفتند و چهار سال انتظار امروز به پایان رسید.

مراسم استقبال از پیکر پاک این شهید با حضور اقشار مختلف، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استان، فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی در فرودگاه اردبیل برگزار شد و با اجرای مداحی یاد و خاطره این شهید والامقام گرامی داشته شد.

پیکر پاک شهید علی آقایی فردا تشییع می‌شود

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل اظهار داشت: فردا با اسقبال باشکوه مردم و مسئولان پیکر پاک شهید علی آقایی فردا تشییع می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده است.

سردار فرهنگ مستعد حصاری افزود: پیکر پاک این شهید بعد از چندین سال انتظار به وطنش بازگشت و امروز وارد فرودگاه اردبیل شد و امشب در مهدیه اردبیل مراسم ویژه شبی با شهید برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اقتدار و امنیت کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهیدان به دست آمده و ما قدردان خون پاک شهیدان هستیم.

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: بزرگ‌ترین اقتخار برای ماخانواده‌های معزز شهدا هستند چرا که با با گذشت و ایثار این درس را برای مشق نوشتند.

اردبیل امروز حال و هوای معنوی به خود گرفته و بعد از چهار سال انتظار و دوری پیکر مطهر شدی علی آقایی به وطنش بازگشت.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی پس از مراسم استقبال و تشریفات در فرودگاه اردبیل و پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا صبح فردا تشییع و تدفین خواهد شد.

مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام نیز فردا از ساعت ۹:۳۰ صبح از مصلای اردبیل به سوی آرامستان غریبان اردبیل برگزار و مراسم شبی با شهدا نیز عصر امروز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مهدیه اردبیل برگزار می شود.

 

منبع : تسنیم