شرح آنلاین - مسابقات فوتبال کشوری نهاجا با قهرمانی تیم عقاب پایوران تبریز به پایان رسید.

تیم فوتبال عقاب پایوران تبریز با شکست تمامی حریفان خود قهرمان رقابت های کشوری نهاجا به میزبانی تربیت بدنی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز شد.

در این مسابقات ۱۰ تیم از پایگاه های نیروی هوایی کل کشور شامل شیراز، اصفهان، بوشهر، دزفول، امیدیه، بندرعباس، سه تیم از تهران و به میزبانی تبریز با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت تیم عقاب پایوران تبریز توانست با شکست حریفان قدر خود به فینال راه یابد.
در دیدار نهایی این مسابقات تیم عقاب تبریز با وجود ۹ نفره شدن در نیمه دوم، با بازی خوب خود مقابل عقاب پایوران تهران به نتیجه مساوی ۰ – ۰ رسید و در ادامه توانست در ضربات پنالتی با درخشش دروازه بان خود به پیروزی رسیده و عنوان قهرمانی را کسب کند.

در پایان این مسابقات طی مراسمی و با حضور رییس کل تربیت بدنی نهاجا سرهنگ خلبان محسن حیدریان و نمایندگان هیئت فوتبال آذربایجان شرقی و جمعی از علاقه مندان به فوتبال نهاجا، فرماندهی پایگاه دوم شهید فکوری تبریز امیر سید جاوید هاشمی از زحمات ارزشمند و عملکرد تربیت بدنی پایگاه دوم شهید فکوری تبریز به مدیریت سرهنگ امید شادلو قدردانی و ابراز رضایت کرد.
در این مراسم همچنین از زحمات سروان خلیل محمودزاده سرمربی تیم فوتبال عقاب تبریز که هم اکنون تیم خود را برای شرکت در رقابت های سوپر لیگ استان آماده می کند، از سوی رییس کل تربیت بدنی نهاجا تجلیل شد.