شرح آنلاین _ رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: بازداشت روح‌الله زم در حالی که تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غرب خودش را در مصونیت کامل می‌دانست، نشان از اشراف اطلاعاتی و توان امنیتی سپاه پاسداران دارد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به بازداشت روح الله زم سرشبکه آمدنیوز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: بازداشت سرشاخه کانال تلگرامی آمدنیوز که راه نفاق و جدایی میان ملت و حکومت را با چنگ انداختن به هر دستاویزی دنبال می‌کرد بدون شک اقدامی مبارک است. آن هم در روزهایی که به تعبیر رییس‌جمهوری طوفان بزرگی از سر کشور عبور کرده و روزهای پرامید بیشتری از اقتدار ایرانی پیش روی کشور قرار دارد.

واعظی تاکید کرد: در این میان آنچه نباید فراموش کرد کار بزرگی است که سپاه برای حفظ وحدت ملی انجام داد؛ بازداشت روح‌الله زم در حالی که تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غرب خودش را در مصونیت کامل می‌دانست، نشان از اشراف اطلاعاتی و توان امنیتی سپاه پاسداران دارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: این عملیات بعد از سرنگونی پهپاد آمریکایی بیش از هر چیز قدرت و توان ایران را در دو مصاف نظامی و اطلاعاتی-امنیتی به رخ دنیا کشید تا بدانند خواب‌های شومشان برای ایران عزیز، هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد. دست‌مریزاد به برادرانمان در سپاه برای انجام ماموریت‌هایی که از آن‌ها انتظار می‌رود. ماموریت‌هایی که در کنار توان سیاسی و دیپلماسی دولت، دو بازوی اقتدار کشور در دنیا محسوب می‌شود.

 

الف_الف_۸۰