فرمانده انتظامی سراوان گفت: نیمه شب گذشته افراد مسلح ناشناس پس از قتل یک معلم سراوانی به ضرب گلوله و مجروح کردن همسرش، خودرو و اموال قیمتی وی را به سرقت بردند. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین به نقل از تسنیم، احسانعلی آذرپودینه اظهار داشت: نیمه شب گذشته افراد مسلح ناشناس در شهر “گشت” […]

فرمانده انتظامی سراوان گفت: نیمه شب گذشته افراد مسلح ناشناس پس از قتل یک معلم سراوانی به ضرب گلوله و مجروح کردن همسرش، خودرو و اموال قیمتی وی را به سرقت بردند.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین به نقل از تسنیم، احسانعلی آذرپودینه اظهار داشت: نیمه شب گذشته افراد مسلح ناشناس در شهر “گشت” از توابع شهرستان سراوان وارد منزل یک معلم شده و پس از بستن دست و پای همسر وی، وی را با ضرب گلوله به قتل رساندند.

فرمانده انتظامی سراوان گفت: این افراد پس از مجروح کردن همسر معلم، خودرو و اموال قیمتی منزل وی را به سرقت برده و از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه بررسی اولیه نشان می‌دهد قتل احتمالاً با سلاح  کلاشینکف انجام شده تصریح کرد: سرنخ‌هایی از عاملان این جنایت به دست آمده که در پی آن در تلاش هستیم تا این افراد به سرعت دستگیر شوند.

آذرپودینه تاکید کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد این قتل به احتمال قوی در پی اختلافات خانوادگی رخ داده و البته منتظر بهبود وضعیت جسمانی همسر مقتول هستیم تا اطلاعات دقیق‌تری حاصل شود.