بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی با انتشار بیانیه ای نسبت به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی واکنش نشان داده و با ملت ایران ابراز همدردی کرد.

در این بیانیه می خوانیم:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت هنر مردان خداست. امام خمینی (ره)

بار دیگر دست پلید و کینه جوی آمریکای جنایتکار و اذناب خبیث اش در منطقه، گلی از بوستان معطر ولایت را پرپر کرد و قلب میلیونها عاشق دلداده سردار حاج قاسم سلیمانی عزیز را به درد آورد.

سرداری که عمری را با اقتدا به مولایش حضرت امام حسین (ع) که فرمود: کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا، در راه مبارزه با ظالمان و خوارج زمان و کمک به مظلومان عالم و پیشبرد اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی مجاهدت کرده بود، اجر و مزد فداکاری هایش را با شهادت گرفت و در اعلی علیین و جوار اولیاء و انبیاء به آرامش ابدی رسید. اما جنایت پیشگان عالم و بویژه آمریکای خبیث و قلدر که دستش تا مرفق به خون میلیونها انسان آزاده در جهان آغشته هست، بدانند که راه و هدف متعالی سردار سلیمانی ققنوس وار متکثر گشته و نه تنها ایران اسلامی بلکه تمامی مردمانی که دل در گرو انسانیت و آزادگی دارند، هر کدام خود سردار سلیمانی اند و نخواهند گذاشت آب خوش از حلقوم رژیم جانی آمریکا و هم پالگی هایش در منطقه، پایین برود و طبق فرمایش مولایمان حضرت امام خامنه ای ، انتقام سخت و سنگینی در انتظارشان خواهد بود.
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقتدر و نخبه سپاه قدس را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم اروحنا فداه و نایب برحقش رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی آزادگان جهان تبریک و تسلیت گفته، بر تداوم راه آن مجاهد فی سبیل الله تاکید وآمادگی خود را برای اجرای فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای و گرفتن انتقام خون این سردار شهید و سایر همرزمانش اعلام میدارد.
روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی

  • منبع خبر : شرح آنلاین