مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از مسدود شدن محور ماهشهر - سربندر به علت فرود اضطراری هواپیمای مسافربری خبر داد.

غلامعباس بهرامی نیا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: محور ماهشهر – سربندر به علت فرود اضطراری هواپیمای مسافربری که صبح امروز رخ داد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی افزود: محور جایگزین، ماهشهر- جراحی – سربندر بوده و با پس از باز شدن محور ماهشهر – سربندر مراتب به اطلاع شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

روابط عمومی هواپیمایی کاسپین هم در اطلاعیه‌ای گفته است: ساعت ۷:۵۰ صبح امروز یک فروند هواپیمای مکدانل داگلاس MD۸۳ به رجیستر EP-CPZ متعلق به هواپیمایی کاسپین با شماره پرواز ۶۹۳۶ که در مسیر تهران – ماهشهر بود؛ در فرودگاه ماهشهر به زمین نشست و متأسفانه از قسمت انتهای باند خارج و به فنس و موانع انتهای مسیر برخورد نموده است. تمامی ۱۳۶ مسافر و ۷ کرو پروازی در سلامت کامل بوده و از هواپیما تخلیه شدند همچنین علت این رخداد نیز در حال بررسی است.

تیم واکنش اضطراری هواپیمایی کاسپین به همراه کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری در حال اعزام به ماهشهر هستند.

مسافران هواپیما سالم هستند

مجتبی خالدی، اظهار داشت: در پرواز صبح دوشنبه تهران – ماهشهر، یک فروند هواپیما در هنگام فرود در فرودگاه ماهشهر از باند خارج می‌شود که خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.

وی از علت بروز این حادثه اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: تا کنون گزارشی از مصدوم شدن مسافران این پرواز نداشته‌ایم.

 

  • منبع خبر : مهر - شرح آنلاین