فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه هیچ یک از کارکنان دولتی حق ندارند از امکانات ادارات به نفع یا بر علیه کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کنند گفت: عملکرد تمام مدیران و کارمندان ادارات در حال رصد است.

مهدوی که عصر روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز سخن می گفت ، تصریح کرد : با توجه به اینکه برخی از مدیران ادارات و سازمان ها در اعلام امکانات موجود برای مشارکت در انتخابات آمار های خلاف واقع اراعه نموده اند ، این موضوع مسلما در ارزشیابی سازمانی دخالت خواهد داشت.
وی ادامه داد: وظیفه همه و بخصوص ادارات دولتی مشارکت حداکثری در انتخابات است.
فرماندار تبریز همچنین در بخشی از سخنان خود به تبلیغات کاندیدا های مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت : زمان شروع تبلیغات در مدت یک هفته قبل از انتخابات است و این زمان توسط قانون مشخص شده و ما مجری قانون هستیم.
وی تصریح کرد : برای تبلیغات کاندیدا ها در زمان مقرر قانونی با همکاری شهرداری ها محل هایی مشخص خواهد شد و هرگونه تلیبغ و نصب پوستر و پلاکادر خارج از آن محل ها تخلف محسوب می گردد.
مهدوی همچنین به برخی شعار های غیر واقع در انتخابات ها اشاره نموده و ادامه داد: وظیفه نمایندگان مجلس طبق قانون در دو بخش قانونگذاری و نظارت می باشد که خود قانون برای هر کدام چارچوبی مشخص نموده است که مطابق آن نمایندگان حق دخالت در مسائل اجرایی استانی و شهرستانی را ندارند.
وی همچنین با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دستاورد های انقلاب را تشریح فرموده اند ، گفت: دهه فجر برای یاد آوری دساورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
در بخش دیگری از جلسه حجت الاسلام برگی ، رئیس شورای هماهنگی استان نیز با تشریح برنامه های دهه مبارک فجر گفت : باید تمام اقدامات براساس بیانیه گام دوم انقلاب باشد.
وی با اشاره بر اینکه دیگر زمان پلاکادر های دهه فجر مبارک تمام شده است تاکید کرد: ادارات و سازمان های دولتی باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب عمل نمایند.
حجت الاسلام برگی ادامه داد: برپایی نمایشگاهی از دستاورد ها و همچنین برپایی میز خدمت در مسیر راهپیمایی می تواند نوآوری ارزشمندی در راستای اهداف انقلاب باشد.
وی در بخش دیگر سخنان خود به حرکت ارزشمند ارامنه شهر تبریز اشاره کرده و گفت : ارامنه تبریز به احترام شهادت سردار سلیمانی بیانیه ای صادر و جشن سال نو خود را برگزار نکردند و در مقابل در راستای برنامه های دهه فجر مسئولان روز پنج شنبه بر مزار شهدای ارامنه حضور خواهند یافت.


رئیس شورای هماهنگی استان همچنین در خصوص پلاکادر های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز گفت : بهتر است پلاکادر ها با جملاتی از بیانیه گام دوم انقلاب باشد و نام سازمان و اداره بسیار کوچک در زیر قید گردد تا موجب سوء استفاده معندین و رسانه های غربی قرار نگیرد.
حجت الاسلام برگی با تاکید بر اینکه امسال روز ۲۲ بهمن مصادف با روز اربعین سردار سلیمانی است ، از مواکب اربعین خواست در یک حرکت اربعینی ، مواکب خود را در مسیر راهپیمایی یوم الله برپا کنند.
وی در خاتمه گفت : ترامپ با دیدن حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر از ملت غیور ایران در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی ترسید که نتوانست آن ۵۲ نقطه ایران را بزند و لذا ما باید حضور گسترده و میلیونی خود را در ۲۲ بهمن بار دیگر به رخ جهان و ترامپ بکشیم.
شایان ذکر است در این جلسه تعدادی از مدیران استانی و شهرستان تبریز و نیز شهرداران و دهیاران حضور داشتند.


  • نویسنده : سیامک بازارچیان
  • منبع خبر : شرح آنلاین