دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی مبدا خروج آمریکا از منطقه است که با رخ دادن آن کشورهای اسلامی به سمت پیشرفت حرکت خواهد کرد.

محسن رضایی امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن تبریز با بیان این مطلب گفت: آمریکا با حضور خود در منطقه منبع آشفتگی های جامعه اسلامی است.

وی افزود: آمریکا با سرکردگی ترامپ در دو سال اخیر تمام خباثت ها را علیه ملت شریف ایران به کار گرفته تا انقلاب اسلامی را به خیال خود از حرکت باز دارد.

رضایی ادامه داد: تحریم های ناجوانمردانه آمریکا علیه کشورمان در حالی صورت می گیرد که دنیا با امضای برجام بر حقانیت همکاری ایران برای تنش زدایی از منطقه صحه گذاشته ولی ترامپ با خروج از این معاهده بین المللی نیات منفور خود را در حق مردم ایران به نمایش گذاشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در چله انقلاب در حالی توسط رهبر انقلاب تدوین شده که حرکت ملت ایران برای زدودن آمریکا از منطقه با شهادت حاج قاسم سلیمانی باب جدیدی برای پیشرفت به سمت آرمان های انقلاب گشوده است.

رضایی همچنین گفت: این عشق مردم آذربایجان  به ولایت و شخص حاج قاسم نشان داد که این مسیر با قدرت ادامه دارد و ان شا الله به نتیجه خواهد رسید.

وی با انتقاد از اینکه در اوج مواجهه ایران با آمریکا، در داخل هنوز ندای مذاکره با آمریکا بلند شده و این یک مسئله ساده نیست، تصریح کرد: تا خروج آخرین سرباز آمریکا از مقابله ‌دست برنخواهیم داشت و در تبریز و در این سرزمین مقدس اعلام می‌کنم که مردم ایران تا آخرین قطره خونشان پشتیبان ولایت بوده و او را تنها نمی‌گذارند.

  • نویسنده : رامین فرهودی
  • منبع خبر : شرح آنلاین