از پراگ تا برلین و پاریس و لندن هم رسانه به زبان «ما» راه انداخته که به «ما» القاء کند «ما» اهل دروغ و فریب هستیم! و «ما» چه می‌کنیم؟ کادر درمانی مان وسط بیمارستان بندری می‌رقصد و فیلمش را می‌فرستد برای این رسانه‌ها!

یکی از کاربران توئیتر در صفحه کاربری خود نوشت: ویروس کرونا به نقاطی در حد لوگزامبورگ (۶۰۰k نفر)، لیختن‌اشتاین (۴۰k نفر) و موناکو (۴۰k نفر) هم رسید. اما ترکیه (۸۲m) و کل آفریقا (۱.۲b) پاکِ پاک است! هند (۱.۴b)، اندونزی (۲۶۰m)، آسیای مرکزی (۷۰m)، و کل قاره آمریکا (۱.۲b) نیز روی هم نصف آلمان درگیر است!

به «جهان دروغ» خوش‌آمدید!

به جهان دروغ خوش‌آمدید: کرونا به اروپا رسید ولی ترکیه و هندوستان پاک است!

به جهان دروغ خوش‌آمدید: کرونا به اروپا رسید ولی ترکیه و هندوستان پاک است!

این کاربر در ادامه نوشت:

اروپای غربی (ثروتمند و مقتدر) در آتش کرونا می‌سوزد، رفت‌وآمدش با اروپای شرقی (فقیر و ضعیف) همچنان برقرار و فراوان است، اما گزارش کرونا در اروپای شرقی نزدیک به صفر مانده!

وقتی پای «پول» و «اقتصاد» وسط باشد، مغرب‌زمین قهرمان «دروغ‌گویی سیستماتیک» است، و در این میان آخرین چیزی که برایش ارزش دارد «جان انسان» است. عمده اقتصاد اروپای شرقی از مراوده با اروپای غربی تامین می‌شود و در صورت افول مالی-اقتصادی (مثل مورد یونان) سربار اتحادیه اروپا خواهد شد؛

لذا اروپای غربی با هم‌تیمی‌های خود در اروپای شرقی، در دروغ‌گویی راجع به کرونا تشریک‌مساعی می‌کند — یک تیر و چند نشان: اقتصاد اروپای شرقی فعلا می‌چرخد، اروپای غربی دست‌به‌جیب نمی‌شود، عده‌ای شهروند پیر و بیمار (که اساساً بازدهی اقتصاد نداشته و هزینه‌اند) از دو طرف حذف می‌شود!

حال دقیقاً همین اروپا مدعی شفافیت و اولویت حقوق بشر هم هست! از پراگ تا برلین و پاریس و لندن هم رسانه به زبان «ما» راه انداخته که به «ما» القاء کند «ما» اهل دروغ و فریب هستیم! و «ما» چه می‌کنیم؟ کادر درمانی مان وسط بیمارستان بندری می‌رقصد و فیلمش را می‌فرستد برای این رسانه‌ها!

  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجو