پس از آن که انتقادات از رییس جمهوری در خصوص عدم فرماندهی ستاد ملی مبارزه با کرونا اوج گرفت مواضع وی مبنی بر حضور هفتگی وی در جلسات موجب ناراحتی عموم سیاستمداران و مردم ایران شد.

موضوعی که قبلا از سوی علی لاریجانی رییس مجلس دهم طی نامه ای به مقام معظم رهبری اعلام شده بود تا در خصوص فرماندهی ستاد ملی مبارزه با کرونا نظر داده و یکی از گزینه های پیشنهادی مجلس یعنی رییس جمهور یا معاون اول وی را برای این امر مهم تعیین کنند.

نظر معظم له بر ورود شخص رییس جمهوری بود اما متاسفانه موضع منفعلانه وی که حاکی از ناتوانی وی در اداره و فرماندهی این ستاد بود ایشان را بر آن داشت تا از ظرفیت های قانونی خود به صورت ضربتی برای رهایی دادن ملت ایران از این وضعیت نامطلوب و درگیر با جنگ احتمالی بیولوژیک بهره ببرند.

دیشب خبر صدور فرمان رهبری به رییس ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی کرونا در حالت رزمایش نظامی و به شکل فوق العاده صادر شد و امروز سرلشکر باقری گفت: از فردا کار خلوت کردن شهرها را با کمک نیروهای تحت امر رده های فرماندهی اش آغاز می کند.

ورود نیروهای مسلح به میدان عمل در مواقع اضطراری همیشه برای ملت ایران شورآفرین، غرور آفرین و امید آفرین بوده است و برخورد رییس دولت با شیوع کرونا در کشور حاکی از عدم درک شرایط موجود علیه سلامت ملت ایران توسط وی است.

ما که بالشخصه از اقدامات لاک پشتی مسوولان استانی در استانداری ها و مدیریت بحران کشور به ستوه امده بودیم و انتشار این خبر خون تازه ای در رگ خسته از آلام این روزهای کرونایی مان دمید.

ان شاء الله که فرزندان مفتخر به لباس سربازی ایران در نیروهای مسلح با درایت و اقدام جهادی خود خبرهایی خوش به رسانه ها بدهند.

  • نویسنده : رامین فرهودی
  • منبع خبر : شرح آنلاین