مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز بعد از چند روز مبارزه با بیماری کرونا، ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

آتش پاد دوم محمد قلیزاده از مهر سال ۹۷ به عنوان مدیرعامل در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز مشغول به خدمت بود و در حادثه آتش‌سوزی بازار بزرگ تبریز نیز نقش محوری ایفا کرد.

وی که در عملیات‌های اخیر ضدعفونی معابر برای مقابله با ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی حضور می‌یافت به این ویروس مبتلا شد و امروز پنجشنبه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

امام جمعه تبریز در پیامی درگذشت مدیرعامل آتش نشانی را تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم آمده است: خبر درگذشت مدیر خط مقدم مبارزه با کرونا در تبریز آتشباد دوم محمدقلی زاده موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

این شهید راه خدمت و سلامت فرماندهی ضدعفونی شهر تبریز را به عهده داشت و بعداز روزها تلاش شبانه روزی به این ویروس منحوس مبتلا شد و امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این ضایعه را به همه جان برکفان آتش نشانی استان و تبریز ، همه خدمتگزاران صادق نظام اسلامی ، پاسداران بهداشت و سلامت و خانواده محترم قلی زاده تسلیت عرض میکنم و برای آن مرحوم و مغفور غفرن واسعه الهی را مسئلت دارم.

تاکنون ۶۲۹ نفر در آذربایجان شرقی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد حدود ۳۰ درصد را شهروندان تبریزی تشکیل می دهند و این بیماری تاکنون جان ۵۹ فرد مبتلا را در این استان گرفته است.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما