سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در طول تمرینات از بازیکنانم یاد می‌گیرم و احساس می‌کنم شاگرد هستم.

یحیی گل‌محمدی با اشاره به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: امیدوارم سلامتی تمام مردم ایران و جهان حفظ شود و کسی لطمه‌ای نبیند. دوست داریم هر چه زودتر از شر این ویروس شوم خلاص شویم تا بتوانیم تمرین کرده و لیگ را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن پرسپولیس در سال ۹۸ چه کسی بوده است؟ اظهار داشت: تمام بازیکنان پرسپولیس روح بزرگی دارند. قبلاً هم گفته‌ام که از آنان یاد می‌گیرم، چرا که در تمرینات محکم هستند و خیلی خوب خودشان را مدیریت می‌کنند؛ احساس شاگرد بودن می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازیکنان فعلی پرسپولیس با تمام وجود تمرین می‌کنند. با وجود آنکه حواسشان به مصدومیت هم است، اما فشار را تحمل می‌کنند تا در شرایط ایده‌آل بمانند. از تک‌تک بازیکنان خودم که در این مسیر تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی درباره مشکلات مالی فعلی پرسپولیس گفت: این تیم ظرفیت‌های بالای درآمدزایی دارد، در صورتی که سیاست‌های خوبی وضع شود، می‌تواند از شرایط فعلی خارج شود و مشکلات را پشت سر بگذارد. به نظرم مهم‌ترین اصل در ایجاد این فرآیند، خصوصی‌سازی است.

وی تأکید کرد: وقتی تیمی دولتی باشد، ناخواسته مشکلاتی را هم به همراه خودش دارد. پرسپولیس در سال‌های اخیر ثبات مدیریتی لازم نداشته است و این اتفاق خوبی نیست. در صورتی که اگر خصوصی شود، می‌تواند از پسِ مشکلات برآید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره رفتن محمدحسن انصاری‌فرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و مدیریت مهدی رسول‌پناه در این روزها یادآور شد: در پرونده‌های بین‌المللی مشکلات فرار مالی داریم. پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و می‌تواند درآمدزایی داشته باشد. من با آقای انصاری‌فرد آمدم و دوست داشتم با او کارم را تمام کنم اما در حال حاضر برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

  • منبع خبر : مهر