با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس طی نامه رسمی خواستار فسخ قراداد خود با کارگزارش شده بود اما پس از مذاکراتی دو طرف آماده همکاری مجدد شدند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از ایسنا، باشگاه پرسپولیس که در قرارداد همکاری با شرکت داده آتیه پرداز از نظر درآمد نتوانسته منابع خوبی را جذب کند دوم اردیبهشت‌ در یک نامه رسمی خواست که قرارداد طرفین فسخ شود. پس از این موضوع مسئولان شرکت کارگزار مذاکرات مختلفی را با مدیران این باشگاه انجام دادند تا پس از رفع برخی ایرادات همکاری طرفین مجددا ادامه داشته باشد. از این رو با وجود اینکه در ابتدا همه اعضای هیأت مدیره مخالف همکاری با این شرکت بودند اما حالا مذاکرات به نحوی پیش رفته که مهدی رسول پناه موافق سرسخت همکاری با شرکت داده آتیه پرداز است. این در حالی است که در مقابل او مهرداد هاشمی دیگر عضو هیأت مدیره قرار دارد که حالا یکی از مخالفان ادامه همکاری با شرکت مذکور است.

از قرار معلوم مهرداد هاشمی با یکی از اسپانسرهای سابق پرسپولیس مذاکرات خوبی را انجام داده و حتی پیش قرارداد همکاری را نیز آماده کرده است اما حالا که دو عضو دیگر هیأت مدیره تمایلی به فسخ رسمی قرارداد با کارگزار فعلی ندارند به نظر می‌رسد امضای قرارداد همکاری با اسپانسر سابق رسما منتفی باشد.

از اتفاقات جالب باشگاه پرسپولیس باید به این نکته اشاره کرد که اگر همکاری این باشگاه با شرکت داده آتیه پرداز ادامه داشته باشد مهرداد هاشمی که مخالف سرسخت این قرارداد است از سمت خود کنار می‌رود. این عضو هیأت مدیره پرسپولیس معتقد است این قرارداد نمی‌تواند منابع مالی لازم را برای باشگاه به همراه داشته باشد.

کارگزار پرسپولیس طی حدود شش ماه همکاری‌اش با این باشگاه تنها ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قالب درآمد به این باشگاه پرداخت کرده و در دو مرحله نیز جمعا ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان قرض‌الحسنه در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار داده است که البته قرار است این پول از درآمد فصل آینده پرسپولیس کسر شود.

  • منبع خبر : ایسنا