سخنگوی وزارت بهداشت، از فوت ۱۲۵ بیمار کرونا در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۹۰۱ نفر از بیماران بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، سیما سادات لاری، روز سه شنبه چهارم شهریور ۹۹ در ارتباط تصویری به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته ۲۲۱۳ مورد جدید کرونا در کشور شناسایی شده که بر همین اساس تاکنون ۳۶۳ هزار و ۳۶۳ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به ۱۲۵ مورد فوتی در شبانه روز گذشته، افزود: تاکنون ۲۰ هزار و ۹۰۱ نفر از بیماران بر اثر ابتلاء به کرونا جان باخته‌اند.

لاری، تعداد بهبود یافتگان را ۳۱۳ هزار و ۵۸ نفر اعلام کرد و گفت: حال ۳۸۳۹ نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، افزود: تا کنون ۳ میلیون و ۸۸ هزار و ۳۱۳ مورد آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری با اشاره به آخرین بررسی های صورت گرفته از وضعیت شیوع بیماری در کشور، گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین استان های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

  • منبع خبر : مهر