با قرعه‌کشی مسابقات لیگ بیستم، برنامه دیدارهای دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی مشخص شد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از آناج، مراسم قرعه‌کشی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۴۵ امروز (دوشنبه) با حضور نمایندگان تیم‌های لیگ برتری در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

طبق قرعه، تیم تراکتور در هفته آغازین لیگ بیستم میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود و ماشین‌سازی دیگر نماینده فوتبال آذربایجان در این هفته به میهمانی شهر خودرو می‌رود.

نکته قابل توجه اینکه، تراکتوری‌ها برای سومین فصل متوالی کار خود را در مصاف با نفتی‌های مسجدسلیمان استارت می‌زنند با این تفاوت که این بار پذیرای زردپوشان جنوبی خواهند بود.

همچنین دربی فوتبال آذربایجان در چارچوب هفته ششم این مسابقات در زمین سبزقبایان تبریزی برگزار خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، نبردهای حساس تراکتور با سرخابی‌های پایتخت نیز در هفته‌های‌ یازدهم و چهاردهم به ترتیب مقابل استقلال و پرسپولیس در تبریز انجام خواهد شد.

از سایر دیدارهای مهم سرخ‌پوشان دیار آذربایجان در نیم‌فصل اول می‌توان به دیدار با سپاهان در هفته سوم و فولاد خوزستان در هفته پنجم اشاره کرد.

این درحالی است که ماشین‌سازی نیز در جدال با دو تیم پرطرفدار پایتخت ابتدا در هفته سوم به دیدار استقلال می‌رود و در ادامه در هفته سیزدهم برابر پرسپولیس صف‌آرایی خواهد کرد.

برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

* گل‌گهر سیرجان – سپاهان اصفهان
* تراکتور تبریز – نفت مسجدسلیمان
* ذوب‌آهن اصفهان – فولاد خوزستان
* سایپا تهران – پرسپولیس تهران
* شهرخودرو – ماشین‌سازی تبریز
* استقلال تهران – مس رفسنجان
* صنعت‌نفت آبادان – پیکان تهران
* آلومینیوم اراک – نساجی مازندران

ناگفته نماند، با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از روز ۱۰ آبان ماه آغاز خواهد شد.

  • منبع خبر : آناج