سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه تازه‌ترین آمار بیماران و فوتی‌های کرونا در کشور پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته ۶۱۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر یکشنبه چهارم آبان ۹۹، به ارائه گزارشی از وضعیت کرونا در کشور پرداخت و افزود: در شبانه روز گذشته ۶۱۹۱ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند که با احتساب آمار قبلی، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

وی با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۶ تعداد بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع جان باختگان کرونا در کشور به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

لاری با اعلام اینکه تا کنون ۴۵۵ هزار و ۵۴ نفر از بیماران کرونایی بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، افزود: حال ۴۹۶۹ نفر از بیماران کووید ۱۹ وخیم است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۹۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری با اعلام اینکه در حال حاضر استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

  • منبع خبر : مهر